Hotel Chellah

Review geschreven door luijters

redelijk

luijters
4-10-2008

ligt redelijk in het centrum van Tanger in klein straatje. Grote hal, donkere inrichting. Kamers verschillen qua inrichting. Soms versleten maar soms ook betrekkelijk nieuwe vloerbedekking. Ontbijt en diner zijn redelijk goed. Bier en wijn verkrijgbaar óók tijdens ramadan (bier 2,40; halve liter wijn 5 euro). Roken is algemeen toegestaan. Tuin is leuk en zwembad is twijfelachtig schoon. (niet gezwommen)

bediening spreekt redelijk engels en soms beperkt nederlands. Lift aanwezig. in omgeving banken en beperkt aantal winkeltjes. "s avonds redelijk donkere straat.