5,4

7 reviews over Hotel Chellah in het Nederlands

vergane glorie

i.hartog
6-10-2016

Zeer matig hotel;vieze kamer,vlekken in de vloerbedekking\geen handdoeken\haren in bed en in de badkamer\geen licht alleen in de badkamer\badkamer deur kon niet dicht omdat er een tv hing.??!!

Het eten was wel goed.

Gereisd met vrienden in september 2016

vergane glorie

wim
29-4-2016

weing goeds en een zeer slechte kwaliteit personeel

Gereisd met partner in maart 2016

goede prijs/kwaliteit

marcel
17-11-2014

echt een super leuk hotel om een keertje te bezoeken. je gaat in de lobby terug in de tijd maar dat maakt het ook heel leuk.

kamers zijn wat verouderd, maar ja de prijs is er ook naar.

Ontbijt is zeer uitgebreid, helemaal super

Zwembad is prima, badmeester constant aanwezig

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Chellah voor je op een rij gezet:

Goede plaats om Tanger te bezoeken

k09051954
7-9-2013

Vanuit dit hotel kan je Tanger lopend bezoeken en bezichtigen, vlakbij de haven, winkels en kasbah. Van de kamer mag je niet veel verwachten, zeer eenvoudig en oud. Ontbijt uitstekend, service en vriendelijkheid goed.

Gereisd met partner in september 2013

Niet aan te bevelen.

Tom
21-11-2012

Lijkt op een gevangenis van buiten.

Binnen erg donker. De hele inrichting straalt een wat geforceerde jaren 20 sfeertje uit.

Met probeert wat geforceerd een enigszins chique sfeertje te creëren dat lukt wat mij betreft nier erg.

Ook de kamers erg donker en stinkend naar ontlasting.

Gereisd met vrienden in november 2012

Redelijk Hotel.

R.v.S.
4-6-2011

Dit hotel gelegen in de buitenwijk van het centrum van tanger doet zeer luxe aan als je binnenkomt een ruime receptie met veel mooi marmer en kleurijke tegel voorstellingen.

Als je echter naar de kamer gaat wordt het allemaal wat minder, de kamer zelf valt behoorlijk tegen wat aankleding betrefd het lijkt wel of je in de jaren 60 terug keert vooral de badkamer is daarvan een voorbeeld.

De kamers zijn ruim er staat zelfs een derde bed, koelkastje ontbreekt ook shampoo en zeepjes waren niet aanwezig, Tv aanwezig maar met veel sneeuw in beeld de arco voldoet prima.

Er is wifi aanwezig en ook een zwembad.

Goed hotel om te overnachten op doorreis.

Gereisd met vrienden in mei 2011

2008

redelijk

luijters
4-10-2008

ligt redelijk in het centrum van Tanger in klein straatje. Grote hal, donkere inrichting. Kamers verschillen qua inrichting. Soms versleten maar soms ook betrekkelijk nieuwe vloerbedekking. Ontbijt en diner zijn redelijk goed. Bier en wijn verkrijgbaar óók tijdens ramadan (bier 2,40; halve liter wijn 5 euro). Roken is algemeen toegestaan. Tuin is leuk en zwembad is twijfelachtig schoon. (niet gezwommen)

bediening spreekt redelijk engels en soms beperkt nederlands. Lift aanwezig. in omgeving banken en beperkt aantal winkeltjes. "s avonds redelijk donkere straat.

Gereisd met vrienden in september 2008

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chellah in Tangier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chellah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.