Tangier

Tangier

We hebben een aantal aanbieders voor Tangier voor je op een rij gezet:

Reviews over Tangier

• 10Sandra19-07-2018

Plaatje van 1001 nacht sprookje!!!

Grot van hercules is onbeschrijfelijk en moet je minimaal 1 keer gezien hebben!!!

• 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 8Vanderkelen28-10-2017

Tanger, oud en nieuw

De oude ommuurde stad, de kasbah is prachtig en een oase van rust in de drukke stad. Mooie binnenpleintjes, portalen, arabesken. De medina waar het bruist van leven en waar je heerlijk fruit en snuisterijen kan kopen voor weinig geld. De nieuwe stad is westers met veel verkeer. Niet zo uitnodigend voor een visite. In de omgeving zijn de grotten van Hercules een aanrader. Prachtig gelegen aan zee met verrassende doorgangen.

• 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in april 2017

• 8penrod6703-06-2017

niet meer

leuk stadje,maar je kan er niet normaal lopen,ik weet dat er armoe is ,maar ze prijzen hun eigen zelf uit de mark ,door je contstant lastig tevallen met kopen kopen en kopen.er lopen rustig 2 a 3 man met je mee voor 100 meter om je wat te verkopen .,een winkeltje kun je niet in .want eruit komen is ook een opgaven,erg jammer maar dit is niet leuk meer.

• 9Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Nicole08-01-2017

Bijzondere ervaring

Wij verbleven in Tarifa en hebben vanuit Algeciras een dagtocht naar Tanger gemaakt, ter plekke online geboekt. Dat was nl. veel goedkoper dan de snelle ferry vanuit Tarifa, maar je moet wel weten dat je dan in de nieuwe haven aankomt en dat is ruim 30 km buiten Tanger nog! Kwamen wij een dag vantevoren achter toen ik met een gids mailde die niet vanuit de nieuwe haven werkte. Maar achteraf zelfs wel blij om want met de taxi is het een klein uur rijden en zie je meteen veel van het land. Prima tochtje voor zo'n 20 euro (250 derham), vaste prijs. Neem contant lokaal geld op in het havengebouw! Ze komen buiten vanzelf op je af. Laat je geen begeleide tocht aanpraten en ook geen retour, je weet nl. helemaal niet waar je zult zijn op de afgesproken plek. Je vindt vanzelf weer een taxi vanuit de stad voor dezelfde vaste prijs, en twee keer enkele reis is even duur als een retour. Laat je afzetten bij de Medina, duik de stadspoorten in, loop rond, geniet, eet, verwonder, en neem ruimt tevoren vanuit de haven een taxi terug, spreek wel de prijs af voor je instapt. Wij hebben dit op eigen houtje gedaan met twee kinderen van 6 en 12 jaar en hebben geen enkel probleem gehad met agressieve benadering of zo. Prima te doen!

januari 2017

• 2wim29-04-2016

weinig Marokkaans

In vergelijking met andere steden zeer matig

• 2Sfeer in stad
    • 2Stranden

Gereisd met partner in maart 2016

• 8marcel17-11-2014

leuk om mee te maken

leuke stad om een keertje te bezoeken, een heel verschil als je net uit spanje komt

• 9Cultuur

juli 2014

• 8Sanne01-01-2014

Prachtige dag vol cultuur

Leuke bestemming om je een dag te vermaken. Onze groepsreis werd geannuleerd dus zijn we zelf met de boot vanaf Tarifa naar Tangier gegaan tijdens onze vakantie in Spanje. Vroeg de boot genomen, het is aan te raden dit wel te reserveren want wij hadden geluk met nog twee plekjes. Daar aangekomen boodt een lokale gids aan ons rond te leiden voor €60. Hij leidde ons met zijn chauffeur door de rijke wijk naar een mooi uitzichtpunt (Terrasse Remilatt) gevolgd door een kamelen-ritje. Hierna werden we bij El Zoco afgezet en wandelden we langs allerlei kraampjes van tapijten tot de vismarkt. De wandeling bracht ons ook langs de oude Duitse ambassade, de oudste bioscoop, door allemaal straatjes naar de zee en zo de Medina in waar we bij een kruidenier en tapijtboer geweest zijn. Ook een heerlijke Marrokaanse lunch genoten en diverse winkeltjes bekeken. Ook een uitvaart ritueel mogen meemaken waarbij men al roepend met het lichaam door de straat rent. Hierna via winkels terug naar de haven.

• 9Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9jeroen14-12-2013

beste vakantie ooit

het is er altijd leven in de avond en overdag, de mensen zijn er altijd aardig en beleefd. ik wil er zeker nog een keer naar toe gaan met me vrienden want ik was met me famillie gegaan.

• 9Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8Ikrammetje09-10-2013

Geweldig!

Ik heb daar familie gezien en ook waren de stranden daar heel erg mooi!

• 9Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8Paloma03-10-2013

Me gustó, la gente es muy amable.

Es una ciudad bonita, la gente es amable, pero hay cosas que parecen ambiguas como por ejemplo que las mujeres no se puedan poner bikini para estar en la playa. ellas estan con tunicas tomando el sol. tener cuidado con hombres que ofrezcan orientarles en alguna duda que tengan, que por lo mas minimo les van a cobrar. hubo uno que nos vió con el mapa buscando una dirección, se acercó y nos dijo que estabamos muy cerca, que le siguieramos, tubimos la mala idea de hacerlo y cuando llegamos al lugar nos dijo que le teniamos que dar quince euros a lo cual yo me resisti y tubimos que tomar un taxi para huir de su lado. pero eso no me hace generalizar al contrario, reconozco que su gente es muy amable pero cuidado con algunos.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Stranden