Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

26 Reviews over Chez Amaliya

• 9Marleen en familie17-01-2018

Kurzurlaub und Berber Hochzeit.

Es war wieder super bei Liesbeth. Am Frühstück hätte ich gerne auch anderes Brot gehabt nicht nur Stockbrot!

• 8Gerrie13-11-2016

Heerlijk hotel in prachtige omgeving!

De omgeving van Tafraoute is werkelijk prachtig. De dorpen, bergen en valleien, echt een heel nieuw landschap voor ons. Vanuit Chez Amalya de omgeving verkennen en dan lekker bij het zwembad luieren en tot rust komen, met een biertje of een wijntje.

• 8Karin21-12-2015

Sprookje uit 1001 nacht

Goed: zwembad, kamers, personeel, eten

• 8C. Terpstra10-06-2013

Super relaxt met Nederlandse eigenares.

Mooie centrale ligging voor sportieve vakantie: wandelen, fietsen en mountainbiken in schitterende omgeving. Paragliden op afspraak. Maar ook genieten van de natuur: rotsformaties, gazellen, slangen, vogels, planten enz.

• 9Ronald van den Boom03-06-2012

Gastvrije plek

Voor de derde keer dit prachtige hotel in Tafraoute bezocht. Dit keer met 10 vrienden. 's Morgens yoga bij het zwembad. Daarna een heerlijk ontbijt. Overdag is er in de omgeving van Tafraoute veel te zien. 's Avonds heerlijk eten. Kortom. Een plek om vaker naar terug te keren!

• 9sandra_w16-04-2011

Geweldige bestemming

Chez Amaliya is een echte aanrader. Chez Amaliya ligt net iets buiten Tafraoute in een prachtige, rustige omgeving. Het is een kleinschalig hotel waardoor er een hele prettige en gezellige sfeer hangt, mede dankzij de persoonlijke aandacht van eigenaresse Liesbeth (nederlandse) en haar man Hassan. De kamers zijn mooi en na een actieve dag kan er gerelaxed worden aan het zwembad. Vanuit het hotel heb je een bijzonder uitzicht over de vallei en de rotspartijen. Het ontbijt is uitstekend, het avondeten gewoon prima. Wij zullen hier zeker nog een keer terugkomen!

• 5patrick TOUZEAU25-02-2011

austère

si vous n'êtes pas hollandais la patronne ne vous adressera certainement pas la parole. Durant notre séjour il y avait quelques Hollandais (comme la patronne) et nous ne comptions pas, ni bonjour, ni bonsoir. L'hotel est à 4 kms de Tafraout, face à la montagne, mais les murs qui entoure l'hôtel en font un endroit austère, aucune chambre n'a vue sur la montagne, toutes les chambres ont vues sur le mur d'enceinte... La piscine centrale n'a rien d'originale, pas d'arbres, ni fleurs, ni palmiers, ni même pots de fleurs, décor vraiment austère, monacale, pas ou très peu de tableau ou déco Marocaine, alors que le prix est très élevé.(+ de 50 euros) pour des chambres sans originalité, avec des carreaux au sol qui se détachent, pas d'eau chaude la journée (pour une douche après la randonnée) Hotel à éviter, vous trouverez beaucoup mieux pour trois fois moins cher dans des petites pensions chez l'habitant (exemple: chambre + repas à 200 Dirhams (18 euros) hôtel à éviter....sinistre...

• 9A. Elsenaar28-11-2010

Een ervaring om nooit meer te vergeten.

Hotel Chez Amaliya ligt in een prachtige omgeving met telkens weer een nieuwe "natuur" verrassing op korte afstanden. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Het ontbijt is super, de lunch en het diner van Fatima is een Marokaanse verrassing vooral als er "du chef"achter staat. Liesbeth ziet er op toe dat alles naar de wens van de gasten is en blijft. Een onvergetlijke ervaring waar het weer ook telkens aan meewerkt. Een aanrader!

• 9Carola30-10-2010

Heerlijk zwemmen met uitzicht op de leeuwenkop

Wat een mooie plek om een hotel neer te zetten! Vanaf het zwembad zie je de prachtige bergen met leeuwenkop. Super rust. De kamers liggen om het zwembad. Wij waren overdag de enige gasten en de kinderen vermaakte zich in het zwembad. Heerlijk eten, leuk ontbijt en erg aardig en behulpzaam personeel. Onze kleine was iets ziek, ze vroegen elke keer of het beter ging. Een ochtend had ik uitgeslapen om 12 uur stond mijn ontbijt er gewoon, de ober riep me zelfs. Er is een lekkere lounge kamer met goede boeken en spelletjes, eetzaal en bar. Erg ruime hal (prima om rondjes in te rennen), dakterras met goed uitzicht over de vallei en 's avonds de sterren natuurlijk. Klein min puntje zijn de stoelen in de eetzaal, deze zitten echt niet lekker. Super plekje vooral omdat er in de omgeving zoveel moois te zien is qua natuur. Absoluut een aanrader, wij gaan zeker nog eens terug.

• 9alain17-10-2010

Mooiste hotel van heel Marokko!

Dit hotel is een parel in de vallei nabij Tafraout (ongeveer 4 km het dorp uit, naar het noorden). Fijne ontvangst door de Nederlandse gastvrouw, direct daarna neergevleid in een heerlijk schoon bed, gedoucht in een prachtige badkamer. Hier kun je echt op adem komen. Het uitzicht vanuit de kamer is (in een woord) overweldigend! Zo mooi, hoe de wolken hangen op de bergkammen. Over de kleur van de namiddagzon maar niet te spreken. Dit hotel staat precies op de juiste plek. Als je wil kan je vanuit je stretcher aan het zwembad de dag aan je voorbij laten trekken. Twee stappen naar buiten en je begint met een betoverende wandeling. Wij hebben de blauwe rotsen bezocht, zeker een aanrader voor de (land)artlovers onder ons. Wij waren hier met ons zoontje van 14 maanden, voor hem was ook alles tof. Wel even opletten rondom het zwembad met hem, voor de rest een "veilige omgeving".

Hotel Chez Amaliya info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    B.P. 41, 85450