Hotel Les Jardins de Skoura

HotelWeer vandaag37°24°

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins de Skoura voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Les Jardins de Skoura in het Nederlands

Heerlijk relaxen

Tiny
19-1-2016

Een super mooie accommodatie met vriendelijk personeel en een fijne eigenaresse. Wat hebben we hier genoten, van de omgeving, de keuken en gewoon de rust! Een pracht plek in een palmen-oase.

De kamers zijn mooi, niet super groot, maar mooi ingericht en comfortabel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Jardins de Skoura in Skoura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Jardins de Skoura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Les Jardins de Skoura scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.