Villa Villa Saïdia

2 reviews over Villa Villa Saïdia

Never book this place

Riaz Shah
22-4-2012

I booked for 3 nights and the electricity and water went out for half our time. The owner refused to refund any of our rental.

Extraordinaire

Gueddouri
        25-12-2011

Belle villa à saidia très beau , sable fin , est très grande plage

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villa Saïdia in Saidia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villa Saïdia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Villa Saïdia scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.