Hotel Iberostar Saidia

39 reviews over Hotel Iberostar Saidia in het Nederlands

Een oase van rust

Mohamed
12-11-2016

We hebben het super leuk gehad tijdens onze vakantie in Marokko. Het luxe en comfortabele 5-sterren Iberostar hotel in Saidia ligt direct aan het prachtige brede middellandse zandstrand.

Het personeel is heel vriendelijk. Bijzonder en persoonlijke aandacht van de directeur die Nederlands spreekt. Het eten is met zorg bereid, heerlijk en er is voldoende keuze, zowel in het hoofd- als in het a la carte restaurant. De kinderen genieten vooral van de lekkere ijsjes en de verse gebakjes. Erg gezellig en fijne bediening.

De bar aan het strand is prima, drank ,pizza’s, pannenkoeken en lekker toetjes.

Prachtige schoon kamer met ruime badkamer en het balkon met prachtig uitzicht op zee. Prijs/kwaliteit is dit top, ideaal hotel voor gezinnen met jonge kinderen.

Er is voldoende terrassen rond de zwembaden voornamelijk bij het kinderzwembad.

We voelden ons wederom welkom en werden volledig in de watten gelegd.

Al met al we hebben een heerlijke vakantie gehad en we zijn erg tevreden over Iberostar Saidia, het is zeker aan te raden.

Dank jullie wel en tot volgend jaar.

Fantastisch plek

H. El Mimouni
9-11-2016

Wat leuk om in Iberostart te verbijven.

In augustus de warmste maand van het jaar in Marokko, heb ik samen met mijn kinderen en mij vrouw een week vakantie doorgebracht in Iberostar Saidia.

Mijn kinderen hebben van alles genoten. De zwembad bevindt zicht voor de deur van de kamer. Het eten was erg lekker. Services zijn top.

Er is ook gelegenheid voor het nemen van een sauna en een massage.

Plek is aan te raden.

Ik zal zeker nog met mijn gezin daarheen.

Fantastisch verblijf

Boussif Bekkaoui
14-8-2016

In 2014 heb ik eind juli 3 dagen hier met mijn gezin doorgebracht. Dit was een van de beste hotels die ik tot nu toe heb mogen bezoeken. Op twee punten na, was mijn verblijf fantastisch. Deze twee punten heb ik ook bij de receptie genoteerd en benoemd (aan de directeur). In die tijd, weet niet of het al verholpen is, was er een sportzaal, maar ontbrak het apparatuur en mensen mochten roken in het wachtgeelte bij de receptie. Binnenkort zullen wij jullie weer een bezoek schenken. Boussif Bekkaoui uit Frankfurt

Leuke momenten in Iberostar Saidia

23-8-2015

Aan het begin van augustus, ben ik met mijn gezin op vakantie naar Iberostar Saidia. Wij hebben genoten van het weer, lekker eten, hygiëne, de grootte en de ligging van de suite waar wij verblijven. Het eten zowel Marokkaanse als Mediterrane kun je in drie verschillende restauranten beproeven. Wij waren echt onder de indruk van de vriendelijkheid waarmee wij in het hotel worden benaderd. In het bijzonder door de directeur zelf.

Het hotel ligt op een afstand van ongeveer 100 meter, men kan zowel in de zee als in de zwembaden lekker zwemmen, ideale plekken voor gezinnen met jonge kinderen.

Deze plek zal ik zeker in de toekomst bezoeken.

Hassan El Mimouni

THE PLACE TO BE

Mohamed uit Sittard
29-8-2014

Een onvergetelijk verblijf in hotel Iberostar in Saidia. We zijn hoffelijk ontvangen door het personeel. Er is veel en persoonlijke aandacht voor ons gedurende ons verblijf. Het hotel is super mooi, beschikt over verschillende zwembaden en ligt aan het strand waar je heerlijk van het strand en van de middellandse zee kunt genieten. je krijgt de service waar veel hotels van kunnen leren. De kamers zijn groot en schoon. De omgeving is kindervriendelijk en de medewerkers waren gek op onze kinderen, ze doen er alles op alles om het naar ons zin te maken.

Er zijn veel activiteiten en animaties voor de kinderen. Er is elke avond entertainment. Het eten is vers, warm, lekker toetjes en zeer gevarieerd, Er is genoeg en is voor ieder wat wils.

Ik mocht van een heerlijke en relaxede rug massage genieten natuurlijk met de bekende Arganolie uit het zuiden van Marokko.

Een aanrader,

Mohamed uit Sittard

Geweldige plek

28-8-2014

In augustus 2014 heb ik samen met mijn vrouw en mijn kinderen een week vakantie doorgebracht in het hotel Iberostar te Saidia. onze verblijf in het hotel kan ik beschreven als ideaal. vanaf de eerste dag tot de laatste hebben we continu genoten van de velen Marokkaanse als Mediterrane gerechten, deze zijn namelijk te beproeven in drie verschillende restaurants. U kunt zelfs in het OKI restaurant a la carte bestellen.

Wij zijn zeer tevreden over de hygiëne in het hotel. Daarnaast zijn we gedurende onze verblijf warm ontvangen door het personeel en zelfs door de directeur.

Het hotel ligt aan het strand, de gasten kunnen zowel in zeewater als in de zwembaden van het hotel lekker zwemmen. De zwembaden zijn ideale plekken voor zowel kinderen als volwassenen.

De kamers zijn ruim, schoon en goed verzorgd en hebben uitzicht op de blauwe zee.

Dag afsluiten met een massage, aangeboden door specialisten.

Ik zal dit hotel vaak bezoeken.

Mooi hotel maar...

Smith
27-6-2012

Momenteel verblijf ik in het hotel (iberostar saidia).

Het eten is hier werkelijk belaberd zeer en zeer slecht.

Personeel is vriendelijk, maar je kan ze beter op een afstand houden.

Een "suite" boeken heeft geen nut je ligt namelijk op 2aparte 1persoon bedden die je naar elkaar moet schuiven :s en het enige extra wat je krijgt is een bubbelbad!

Nadere gedetaileerde informatie volgd

J'aime le maroc

Yasmine
17-6-2012

Het was er super vandaar ook deze punten, we hadden er echt van genoten !

Het zijn daar super vriendelijke mensen en de omgeving was ook heel goed en aangenaam je had verschillende mogelijkheden om naar de stad te gaan.

Om kort samen te vatten het was een geweldige vakantie en wij gaan dit jaar zeker terug !!

Onmiddellijk teruggaan

patrick de ridder
12-6-2012

Dit hotel is heel zeker aan te bevelen, kwestie van de ligging: als je achteraan het hotel naar links 10 minuutjes stapt kom je een nieuw winkelcomplex in aanbouw tegen (medina Saïdia), waar o.a. een postkantoor, banken en reeds enkele winkeltjes open zijn. Gewoon doen.

wil onmiddelijk teruggaan

Marie
10-6-2012

wil onmiddelijk opnieuw vertrekken, personeel was zeer vriendelijk, eten uitstekend, kamers en sanitair groot en proper, uitstekende zon strand vakantie, wij waren met 3 volwassenen en 3 kinderen, 2, 4 en 5 jaar.Het eten is blijkbaar verbeterd want wij hadden keuze genoeg, het Oujda restaurant en de snacks aan het zwembad hebben ons alle dagen gesmaakt, zelfs de kleintjes die we mee hadden.In de buurt is er wel iets te zien, maar dan moet je met de bus of taxi, die spotgoedkoop zijn of een excursie die aangeboden word door de touroperator. Je moet wel rekening houden dat de huizen en steden niet hetzelfde 'uitzicht' hebben als hier en dat er daar veel armoede is.Toch zal iedereen klaarstaan om je verblijf aangenaam te maken.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Saidia in Saidia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Saidia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.