Hotel Kasbah Ennasra

Hotel Kasbah Ennasra
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Kasbah Ennasra voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Kasbah Ennasra in het Nederlands

Mooie tussenstop richting de Sahara.

Rob, 9-5-2017

Heel enthousiast ontvangst door Hassan en Mohammed. Mooie kasbah en netjes onderhouden. We hadden een grote familiekamer. Prima ontbijt. De vriendelijke Hassan heeft voor ons de kamelentocht geboekt. Wat ook weer prima geregeld was. Echt een aanrader om te stoppen voordat je naar Merzouga/Sahara gaat.

Heerlijk bijkomen

Esther, 28-9-2013

Wij verbleven in dit hotel de dag voordat en nadat we in de Sahara verbleven en dan het was erg fijn vertoeven in dit hotel! Een lekker zwembad, aardig personeel en een fijn restaurant en goede bar. Ook de kamers waren helemaal in orde en lekker ruim.

Net hotel, mooie kamers met een binnenplaatsje. Mooi zwembad en goed eten. Vriendelijk personeel. Rissani ligt op ca. 3 km.

We hebben een aantal aanbieders voor Kasbah Ennasra voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasbah Ennasra in Rissani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasbah Ennasra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kasbah Ennasra scoort een 8.78 uit 10 op basis van 3 reviews.