7,7

3 reviews over Hotel Majliss in het Nederlands

Aardig hotel

Salman Ezzammoury
14-1-2009

Deze hotel is goed ingericht.. en ligt in het midden van stad Rabat tussen treinstation en het Marokkaanse Parlemant.

Gereisd Alleenreizend in Fri Dec 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Mooie ligging.

Yvon
21-9-2008

Het hotel ligt midden in het centrum. 's Avonds stap je de hotelkamer uit en bevind je je na 100 meter lopen tussen de kraampjes. Het ligt naast het parlement. De service in het hotel is prima. Het eten was goed. De kamers zijn eenvoudig.

Gereisd Met vrienden in september 2008

Gelukkig was het maar één nacht

Carina
19-8-2008

Een tweepersoons kamer met een tweepersoonsbed van nog géén 1.20 meter. Het matras was loeihard. Ik ben zelf maar op de bank gaan slapen (de kamer was klein, maar er stond wel een bed en een méga-bank!), terwijl mijn partner het bed in beslag nam.

Het douchewater is bruin (maakt niet uit of je het langer laat lopen, het blijft bruin), de airco werkt niet. Er is een metrostation vlakbij. Dit zorgt voor erg veel lawaai. Het hotel is erg gehorig, je kunt de buren verstaan.

Het diner was uitstekend, zeker een 9 waard. Erg jammer dat het ontbijt mager is (croissantje met marmelade). Als je niet van zoet beleg houdt (zoals ik), kom je bedrogen uit. Het ontbijt krijgt daarom van mij een 5-

Gereisd Met partner in juli 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Majliss voor je op een rij gezet:

• Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Majliss in Rabat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Majliss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.