Rabat

Reviews over Rabat

Mooie stad

cok
    2-10-2016

Rabat is een heel mooie stad de medina is leuk veel weerwar van kleine straatjes mooie kashba Je kan er goed eten ga ook naar de rivier daar ligt een mooi schip dat omgebouwd is als restaurant en op het dek hebben ze een lounge ruimte van gemaakt in het ruim bevind zich een bar met dagelijks live music

Gereisd Met partner in september 2016

Rabat is zeker een dagje waard

kruijffjes
    11-7-2012

Rabat is de hoofdstad van Marokko. Je kunt hier de medina bezoeken, maar ook de kasbah Oudaias, de Hassan toen, het mausoleum, de kathedraal en niet te vergeten Chellah. Dus al met gewoon een dagje Rabat inplannen.

Gereisd Met partner in Sat Jun 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beter als Marrakech

Annelies
    15-4-2012

Wij zullen nooit meer naar Marroko gaan, is ons erg tegen gevallen. Maar dit is de gehele rondreis geweest, veel te veel negatieve dingen, was dit niet zo dat positieve dingen de overhand hebben valt negatieviteit weg helaas kunnen wij dit niet zeggen, jammer

Gereisd Met vrienden in maart 2012

Rabat de hoofdstad

jgbteg
    3-5-2011

je kan wel merken dat dit de hoofstad is. De stad was schoner dan de andere Marokkanse steden. Het Mausoleum was indrukwekkend evenals de onafgebouwde minaret op het plein daar tegenover. De medina was relatief klein in vergelijking met de andere Koningsteden. Wel zaten er diverse " gebeds genezers" op de hoeken van de straten te zingen.

Gereisd Met vrienden in december 2010

De Hoofdstad van Marokko

Henk
    8-2-2011

Rabat, de hoofstad van Marokko. Voelde erg westers aan. We kwamen eerst uit Fez en Meknes en dit is weer een totaal andere stad. Veel ruimer opgezet en veel moderner. Erg leuk. De medina deed echter weer aan Fez en Meknes denken. Kleine nauwe straatjes die een doolhof vormden. Toch was deze medina beter onderhouden (minder straatvuil, schonere straten, netere winkeltjes).

Leuk waren ook de blauwe huisjes.

Net buiten Rabat ligt Chella, ook zeker aan te bevelen. Wederom een oud fort/kampement. Hier broeden wel 100-en ooievaars.

Gereisd Met vrienden in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Rabat scoort een 7,6 uit 10, op basis van 24 reviews