Ouzoud

Ouzoud

We hebben een aantal aanbieders voor Ouzoud voor je op een rij gezet:

Reviews over Ouzoud

• 10Maureen21-05-2015

Mooi

Weinig toeristen die niet uit Marokko zelf komen. Wij vonden dat extra leuk. Kan me voorstellen dat sommige mensen dat onprettig vinden. Wij voelden ons wel heel erg blond.

Als je bovenaan de waterval staat en je loopt links naar beneden, dan kan je daar berberaapjes tegenkomen. Wij vonden dat erg leuk, ook al zijn ze niet helemaal wild meer en worden ze gevoerd door de dagjesmensen en toeristen.

• 7Zorg voor natuur
    • 9Cultuur

mei 2015

• 10Ynka11-05-2014

skvělé místo

nádherná příroda, místní jsou velmi přátelští

• 9Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met vrienden in april 2014

• 10sabrina27-04-2014

Rustgevend

Een hele mooie plek. Heel erg rustgevend gebied. En hele aardige behulpzame mensen. Alleen een beetje jammer van de weinige winkels.

• 9Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8M. Amersfoort27-07-2013

Prima startpunt voor de watervallen en de bergen.

Ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan de watervallen van Cascades Ouzoud en het Atlasgebergte waar je prachtig kan wandelen?

• 9Sfeer in stad
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juli 2013

• 7C. Terpstra17-06-2013

Indrukwekkend

Via trappen, waarlangs veel toeristische waren worden verkocht, kan je steeds verder afdalen. Onderweg kan je apen tegenkomen, die daar nog in troepen rondtrekken.

• 8Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in mei 2013

• 10jgbteg03-05-2011

Waterval

Midden in het gebergte kwamen we aan bij een klein dorpje waar iedereen iets met toerisme te maken had. Vervolgens liepen we naar de zeer indrukwekkende waterval. Ook langs het pad waren volop kraampjes maar niemand was opdringerig. Hierdoor bleef de rust van deze waterval behouden. Als je helemaal naar beneden liep kon je een waterfiets huren en vlak bij de waterval komen. Je kon ook in het dorp bij het hoogste punt van de waterval staan om ook daar een indrukwekkend water schouwspel te zien.

Gereisd met partner in december 2010

• 10Kelly22-01-2011

Prachtige watervallen zonder massatoerisme

Deze plek heeft me positief verrast omdat er geen hordes toeristen rondliepen en het nog heel "onaangetast" overkomt. Er zijn prachtige uitzichten op de watervallen vanuit allerlei punten en het is mogelijk om met een bootje tot onder de waterval te varen. Aanrader: ga buiten de gebaande paden en loop via de berg terug omhoog, mooie wandeling door het dorpje Ouzoud waar geen toerist komt en je kunt de waterval ook van bovenaf bekijken....heerlijke plek om even te genieten van de zon en het adembenemende uitzicht!

• 3Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur