Hotel Le Petit Riad

2 reviews over Hotel Le Petit Riad in het Nederlands

ongelooflijk goed verblijf

LH
28-12-2014

Le Petit Riad is in alle opzichten een geweldige plek om te overnachten. De kamers zijn brandschoon, ontbijt luxueus en het diner iedere dag weer een verrassing. hebben er ruim een week gelogeerd en hebben volop kunnen genieten van de oprecht vriendelijke service. zou dit zonder reserves aan iedereen van harte kunnen aanbevelen.

Mooi en gastvrij guesthouse

carolien telman
6-2-2011

Le Petit Riad lig aan de rand van Ouarzatate, vlakbij het vliegveld (geen overlast van gehad). Fraai guesthouse dat in Marokkaanse stijl is ingericht, heerlijk eten en zeer gastvrije en servicegerichte eigenaren. Beschikt over binnentuintje met zwembad waar bij mooi weer het ontbijt ook wordt geserveerd. Beschikt niet over alcoholvergunning, maar je mag je eigen wijn meenemem. Tijdens onze 10-daagse flydrive 2 keer overnacht, was beide keren prima. Echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Petit Riad in Ouarzazate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Petit Riad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.