Kleine hotelsWeer vandaag40°22°
8,2

5 reviews over Hotel Le Jardin de Ouarzazate in het Nederlands

prima hotel

13-6-2009

Tijdens onze rondreis door Marokko was dit een van de betere hotels, vooral ook omdat het ontbijt wat uitgebreider was dan elders. De lokatie, net voorbij de rivier, is inderdaad buiten het centrum maar met een (huur)auto ben je zo in het niet zo spectactulaire stadje.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

13-6-2009

Tijdens onze rondreis in Marokko was dit een van de betere hotels, zeker ook omdat het ontbijt wat uitgebreider was dan op andere plekken. De lokatie is inderdaad buiten het centrum van Ouarzazate (een plaats waar wij niet zo van onder de indruk waren). Het hotel zelf was echter prima.

13-6-2009

Tijdens onze rondreis was dit een van de betere hotels, vooral ook het ontbijt was voor Marokkaanse begrippen niet slecht. Ouarzazate was wel niet echt een geweldige bestemming, maar daar kan dit hotel ook niks aan doen. Lokatie buiten het centrum.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hartstikke fijn hotel

Monique
30-5-2009

Hotel Les Jardins in Ouarzazate is een heerlijk hotel. Plezierige uitstraling, nog authentiek, en toch een redelijk formaat. Heerlijk zwembad, vriendelijke bediening. Ligging: rustig, maar wel in de buurt van winkeltjes. Met een taxi voor een paar euro naar het centrum.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Peter en Tineke
10-2-2009

Mooi hotel met een prachtig interieur, goede service. Net iets buiten het centrum gelegen. Lekker eten.

Gereisd Met partner in Tue Feb 10 2009 18:47:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Jardin de Ouarzazate in Ouarzazate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Jardin de Ouarzazate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.