Tijdelijk €25 aanbetaling

7.8GoedScore uit 14 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Kenzi Azghor voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over Kenzi Azghor

• 7Peggy17-10-2014

mooi gelegen hotel

de kamers waar wij verbleven voor 1 nacht waren erg klein, badkamer ook. Het bier was goed koud en het eten smakelijk en warm.

• 8Marion12-10-2014

Prima hotel

Prima kamer en badkamer. Gratis WIFI. Goed en uitgebreid ontbijt en diner. Mooie ligging en goed zwembad.

• 8givago24-08-2014

Goed hotel

Kleine maar nette kamer,goede badkamer,airco werkt goed er is geen frigo. Vanop het terras aan het zwembad heb je een prachtig zicht op de stad.Het diner was heel lekker,het ontbijt is iets minder maar toch goed.Leuke bar aan het zwembad met prijzige dranken. s'Avonds was er animatie

• 10Jose en Richard19-04-2011

Fantastisch!!! service helemaal top!

Wij zijn hier 10 dagen geweest en kunnen niets anders zeggen dan dat dit een top hotel is. Het personeel is heel vriendelijk en vraagt regelmatig hoe het met je gaat. De kamers waren heel netjes en de schoonmaaksters waren uiterst vriendelijk. Service was ook super. Ligt dichtbij het centrum en ziet er mooi uit. Het eten was ook erg lekker. Wij zouden vandaag terug gaan als het kon!

• 6Theo van de Loo27-10-2009

Goed voor een nacht

Het hotel heeft verschillende verdiepingen en aanbouwen. Het is een doolhof waar je bij calamiteiten niet makkelijk uit komt. Veel trappen en smalle gangen. Geen lift. Kamers in de kelder ruiken erg muf. Kamers zijn vrij klein maar wel schoon. Weinig voorzieningen op de kamer. Het restaurant heeft een slechte airco en te weinig serviesgoed en bestek. Het restaurant is erg warm / heet. Bar is wel leuk. Klein zwembad met enkele ligstoelen. In directe omgeving van een vliegveld. Op loopafstand van een winkelstraat

• 8Laura04-08-2009

Prima hotel voor paar nachten

In dit hotel hebben wij tijdens een rondreis twee nachten (niet aaneengesloten) geslapen. Bij de eerste dag kwamen we rond een uur of 4 aan en hadden nog niet geluncht. We konden kipsandwiches krijgen en die waren zalig! Echt super! Kamer was niet heel ruim maar toch een badkamer met bad en er was een zitje in de kamer. De airco deed het in beide kamers wel maar richtte niet veel uit. Dus beide nachten de balkondeuren wagenwijd open. De andere kamer was zeer ruim en had zelfs een apart zithoekje met een bankstel, een stoel en een salontafeltje. Doordat er bijna geen gasten in het hotel waren (laagseizoen) kregen we een 4 gangen keuzemenu. Bij de meeste gangen keuze uit 2 of 3 dingen. Smaakte super maar redelijk standaard. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Prima hotel voor een paar nachten.

• 7Erik & Sandya de Ruijter07-06-2009

Vergane glorie dus te duur voor wat je krijgt

Grote centrale ruimten maar kleine kamers, en gedateerd. O.a. lekkende kranen. Prachtig terras/pool, eten wisselend. Prima buffetdiner, vrij matig ontbijt (bijv. exact 2 warme gerechtjes). Service ook wisselend; het (nergens op bordjes/guides gemelde) weigeren van creditcards voor rekeningen beneden 500 Dh. was een dieptepuntje...

• 7Erik & Sandya de Ruijter06-06-2009

Deels vergane glorie dus 2-sterren

• 8Monique Joosen23-11-2008

hotel uit de goede oude tijd

Wij hebben in dit hotel 2 dagen verbleven. Onze kamer was ruim, proper en zeker voldoende comfort. Daar ik dacht dat de kamers klein zouden zijn heb ik eens geïnformeerd en we zouden één van de beste grotere kamers hebben gehad. We werden geholpen door het personeel om een prachige en zeer prijselijke uitstap in de omgeving te doen. Er was juiste een zeer grote groep van ouders met kinderen in het hotel aanwezig. Ze vroegen ons dan ook om's avonds om 19u te komen eten voor de drukte. Het personeel was zeer vriendelijk en met de hulp van een paar fooien werden we echter zeer goed behandeld. Het eten was eenvoudig maar lekker. We zijn echt van plan nog eens terug te gaan om het zuiden beter te leren kennen.

• 8A.G.van Wijngaarden25-11-2007

Een mooi hotel, maar in de kamers kun je je kont niet keren. De koffer moet je uitpakken en dichtklappen. Geen stoelen op het balcon. Maar ontvangst met mint-thee, de bar en het terras en het eten waren weer bijzonder goed. Dus als de kamers een ander formaat hadden was het perfect

Hotel Kenzi Azghor info

• MinibarNiet beschikbaar
  • KluisNiet beschikbaar
  • TVNiet beschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Avenue Prince Moulay Rachid, 45000