Sorteren

Reviews over Ouarzazate

Leuk hotel

christel holt
    15-3-2018

Leuk hotel met allemaal verschillende thema kamers. Wanneer je in dit hotel overnacht krijg je gratis kaartjes om de ernaast gelegen filmstudio/locatie te bekijken. Leuk om te bezichtigen, hier zijn onder andere de Ben Hur en Cleopatra films opgenomen. Kamers hebben allemaal een ander thema, niet overdreven luxe maar prima voor een aantal nachten.

Fantastisch en goedkoop

Zoubida
    13-1-2018

Het was perfect, ze hadden schone wc’s, bidplekken voor man en vrouw en boor als je niet van tenten houd een paar blokhutten met verwarming en alles er op en er aan

Tentenkamp in een oase in de woestijn

Rogier_Anneke
    23-2-2015

Een oase met palmbomen midden in de woestijn. Moeilijk te vinden (de opgegeven coordinaten klopten niet) maar na telefonisch contact werden we opgehaald. Het is een klein tentenkamp omgeven door palmbomen. Tenten zijn groot. Bedden wel hard en dekens die jeukten. Sanitair is een wasbakje met een tuinslang en spiegel, 2 chemische toiletten achter tentdoek. Maar een unieke ervaring! Prachtige zonsondergang en zonsopgang. Personeel is heel gastvrij, maken lekker eten voor je klaar en maken 'savonds ook muziek bij het kampvuur. Een ervaring in de woestijn die je niet mag missen!

ongelooflijk goed verblijf

LH
    28-12-2014

Le Petit Riad is in alle opzichten een geweldige plek om te overnachten. De kamers zijn brandschoon, ontbijt luxueus en het diner iedere dag weer een verrassing. hebben er ruim een week gelogeerd en hebben volop kunnen genieten van de oprecht vriendelijke service. zou dit zonder reserves aan iedereen van harte kunnen aanbevelen.

mooi gelegen hotel

Peggy
    17-10-2014

de kamers waar wij verbleven voor 1 nacht waren erg klein, badkamer ook. Het bier was goed koud en het eten smakelijk en warm.

Ouarzazate scoort een 8,2 uit 10, op basis van 21 reviews