Hotel Sabah

Kort samengevat vuil en koud

Prima hotel voor de jaren '70

C. Manuels
26-10-2009

Verschrikkelijk oud, vies hotel. Vergane glorie. Kamers zijn wel groot, maar verder heel eenvoudig en enorm slordig afgewerkt. Het hele hotel ruikt muf; de kamers, het restaurant, de lobby. Lobby doet met rode vloerbedekking en paarse stoelen aan als een bordeel, en zo'n soort hotel is het ook wel. Eten is redelijk, maar zowel het brood als de rijst is duidelijk van de dag ervoor (taai en hard). Prijzen zijn ook pittig, 5 euro voor een biertje en 10 euro voor een klein flesje wijn. Als je nog een keer iets besteld, rekenen ze ineens een hogere prijs en zeggen dat ze net een 'fout' gemaakt hebben. In nabije omgeving ook niks te doen. Kortom: helemaal niet naar toe gaan, en anders hooguit voor 1 nacht voor op doorreis!

2008

goed hotel

luijters
4-10-2008

Ligt in klein straatje met vlakbij een winkelstraat. In nabije omgeving 2 banken ivm pinnen. Kamers zijn zeker netjes. Eten is redelijk en ontbijt is afgemeten. Kan ivm muziek enige geluidsoverlast zijn. Drankjes incl. bier verkrijgbaar ook tijdens ramadan. Personeel probeert zelf de hoogte van de fooi te bepalen. Betalen met euro's lijkt voorkeur te hebben op dirams.

(kras rondreis spanje marokko)

2007

Goede en schone kamers met ruime badkamer

B.R. van Maurik
11-4-2007

Goede en schone kamers met ruime badkamer. Voldoende voor 2 personen.

In de bar is ook sterke drank te verkrijgen, maar de prijzen zijn wel pittig te noemen.

De bediening is vriendelijk maar wat aan de langzame kant.

Bij het hotel hoort ook een discotheek met marokaanse disco music. Ook in de hotel-bar treden vaker life orkestjes op.

We hebben een aantal aanbieders voor Sabah voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sabah in Mohammedia , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sabah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.