Hotel Les pyramides

HotelWeer vandaag37°24°
Hotel Les pyramides

We hebben een aantal aanbieders voor Les pyramides voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Les pyramides

formidable !!!

martine
5-3-2014

hotel trés bien tenu ! nous etions passés en octobre 2013 et nous y sommes retournés avec des amis le 26 au 28 fevrier 2014 !

tres bon accueil chaleureux ! et alors le cuisinier !!! une merveille !!! tajine couscous ! depuis bientot 10ans que nous passons l hiver au maroc jamais nous n avons aussi bien manger ! pour ce qui est de l emplacement , rien de mieux puisque qu il est les pieds dans le sable de la grande dune "erg chebbi "

il accueil aussi les camping car en saison hivernal , mais cela ne derange pas !

merci ali pour etre aussi attentionné !!!

martine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les pyramides in Merzouga , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les pyramides zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Les pyramides scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.