Hotel Riad Zahraa a Meknes

4 reviews over Hotel Riad Zahraa a Meknes in het Nederlands

Nooit meer

Marokkotour
20-2-2018

Wij reizen elk jaar door marokko en dit jaar stond meknes boven aan de lijst. Na verschillende hotels en riad bezocht te hebben kozen wij toch weer voor een riad. Helaas is deze onze minder goed bevallen. Personeel is niet erg vriendelijk. Het zwembad is leeg ( de kinderen hadden zich hier erg op verheugd) de kamers waren niet schoon. Geen handoeken of toiletspullen aanwezig. Wel de lege verpakkingen van de vorige gasten. Personeel moeilijk te vinden.

Helaas geen aanraden.

Het ligt wel centraal gelegen.

Authentieke Riad centraal in Meknes

Martijn
16-8-2011

Prima service, vriendelijk personeel. Door smalle gangetjes met vele trappen kom je bij een klein binnenplaatsje terecht waar zich een aantal kamers bevinden. Het ziet er echt prachtig uit!

Eten in deze Riad is ook voortreffelijk, maar in verhouding tot anderen niet erg goedkoop.

We hebben hier genoten

McTenD
13-11-2010

Midden in de medina van Meknes ligt deze prachtige riad.

Door de diverse bordjes in de medina is het toch goed te vinden.

De ontvangst door gastheer Jonas is erg warm, inclusief de muntthee. De kamers zijn netjes en in stijl ingericht. Het eten is kwalitatief en kwantitatief uitstekend. Het personeel is erg vriendelijk. Echt een aanrader.

Geweldig, midden in de Medina

Ton
31-3-2010

Een van de beste plekken waar ik ooit ben geweest. Fasntastische staff, geweldige gastvrijheid. Men geeft je het idee dat je een deel van hun familie bent. Prima lokatie in het hart van de Medina, vlakbij het plein.

Overigens ook kort bij restaurant Mille et un nuit, wat is aan te bevelen, heerlijke en betaalbare tajines, verzorgd door zeer gastvrije, vriendelijke dames.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Zahraa a Meknes in Meknes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Zahraa a Meknes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.