Hotel Zalagh Kasbah & Spa

4,4

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Zalagh Kasbah & Spa voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Zalagh Kasbah & Spa in het Nederlands

Goed hotel een van de beste van de rondreis Koningsteden met touroperator.

Dat iemand dit hotel voor alles een 1 heeft gegeven klopt van geen meter. Zo’n review is niet leuk voor de toekomstige reiziger en volkomen ten onrechte.

Te vies voor woorden

Hermes,
23-6-2017

Ooit zal dit hotel 4 sterren zijn geweest, maar dat is het zeker niet meer. De ziel is er allang uit. Personeel dat ongeïnteresseerd en onvriendelijk is. Beddengoed met vlekken, geen handdoeken, je moet er steeds om vragen. Het eten is niet te doen, de eetzaal niet schoon, vieze vloer, aangekoekte pannen, vies bestek. Er zat ooit een snackbar ca pizzabakpunt maar die werkt niet meer. Roomservice kun je alleen bestellen voor drinken, niet voor eten want dat is er simpelweg niet.

Na verschillende malen op vakantie te zijn geweest zonder problemen dit keer gekozen voor Zalagh Kasbah te Marrakech. Bij aankomst bleek er maar 1 kamer beschikbaar terwijl wij er 2 hadden geboekt. Wat een tegenvaller, zeer onvriendelijk en achteloos personeel. Er wordt niet schoongemaakt, de eetzaal (Zo mag je het niet eens noemen) is te vies om plaats te nemen. Eten dat savonds op de grond viel lag de er volgende ochtend bij het ontbijt nog. Restaurant manager onbeschoft. Het eten is geen eten te noemen, wij durfden niets meer te nemen na de eerste twee dagen. Kakkerlakken op de kamer, een kapot scheef bed. Uiteindelijk hebben we zelfs omgeboekt naar een ander hotel, men nam niet eens de moeite ons te woord ge staan.

heerlijk

rene kolber,
13-4-2017

buiten de drukte van de stad ,uitzicht op het gebergte wat in januari heel mooi is bedekt met sneeuw ,altijd wel een taxi in de buurt die brengen je overal naartoe voor heel weinig geld .

het hotel zelf is heel vriendelijk personeel lekker zwembad en de kamers zijn schoon met airco vond het heel erg lekker om in de winter hier te vertoeven

Heerlijk ontspannen

riekje te meerman,
18-3-2017

Mooi zwembad, goede kamers

Ontzettend mooi complex met groot zwembad.

Alexandra,
7-1-2017

Zeer goed hotel dat we toegewezen kregen aan t eind van onze rondreis. Doordat we al veel gezien hadden was t voor ons geen probleem dat we uit t centrum zaten. Heerlijke rustdagen gehad daar. Eten is goed, vriendelijk en behulpzaam personeel en schone en ruime lobby.

Het eten in het hotel is zeer matig. Wel heeft het hotel een mooi zwembad en zien de hotelkamers en lobby er heel mooi uit. Het hotel heeft bovendien een shuttle service naar het centrum van Marrakesh, heel handig. Een taxi nemen is ook spotgoedkoop. Kosten: 50 dirham dat is ongeveer 50 eurocent.

Heel proper en mooi hotel!

LC
18-5-2014

Dit hotel was mooi en proper.

Gratis pendelbusje dat je afzet in de stad zelf. (5-10 minuutjes)

Enige minpuntje: Wi-Fi niet altijd bereikbaar.

Personeel was ook vriendelijk.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zalagh Kasbah & Spa in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zalagh Kasbah & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.