Hotel Villaguest

3 reviews over Hotel Villaguest in het Nederlands

Rustig, sfeervol

Peter
4-5-2013

Villa met mooie tuin en fijn zwembadje. Rustige ligging op een kilometer of 5 van het centrum; absoluut te ver om te lopen. Onze 4-persoons kamer was wat krap en donker. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Mooi huis,rustig gelegen,heerlijk zwembad

Jac van beek
3-9-2010

De eigenaar heeft in het huis heel veel tapijten liggen.Het ene nog mooier dan het andere. Om deze te vrijwaren van motten is in het huis een ruime mate van mottenballen geplaatst. Een behoorlijk dominante geur die in het hele huis aanwezig is. Dit is een minpunt in een overigens prima locatie.

Afstand tot het centrum plm 10 autominuten. Dit is geen bezwaar als je een huur auto hebt of je neemt een petit taxi voor 15 dirham. Loopafstand is gezien de temperatuur echt veel te ver.

Ons verblijf was 3 nachten.

Lekker relaxen

Coatyes
14-5-2010

Mooie villa met ruime tuin en zwembad. Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Villaguest voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villaguest in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villaguest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villaguest scoort een 7.75 uit 10 op basis van 3 reviews.