Hotel Villa les Deux Tours

Zorghotel, Kleine hotelsWeer vandaag24°8°
Hotel Villa les Deux Tours
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Villa les Deux Tours voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Villa les Deux Tours in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar ! Een echte aanrader !!

pascalehuart2
4-7-2016

Als je houdt van rust, kleinschalig en toch alles dan is dit hotel zeker een aanrader. De kamers zijn heel ruim, de bedden heel ruim met alles erop en eraan. Je bent weg van alle drukte van Marrakech en toch ben je er met het busje heel snel.

Het ontbijt is zalig en heel gevarieerd. Op het terras zitten in de zon met een vers gebakken eitje en een vers fruitsap. Zicht op de grote tuin.

Het zwembad is een paradijs van rust. Je kan er 's middags iets eten ofwel aan het zwembad zelf ofwel uitgebreider aan het restaurant.

Het personeel is er super vriendelijk en heel gedienstig.

De welness is er zeker een aanrader.

De kamers zijn net en proper. Misschien dat een douche erbij wel een aanrader zou zijn.

Het ligt wel volledig buiten het centrum. Buiten een wandeling maken is geen optie want er is er niks dus je bent wel verplicht om naar het centrum te trekken.

Gewoon een zalige plaats waar we zeker nog eens terugkomen. Ideaal zonder kinderen.

Mooiste hotel tot dusver

Freek
13-8-2009

Eerst even het volgende;

1. dit is mijn eerste review ooit en ik doet dit alleen omdat dit hotel het gewoon verdient!

2. Ik ben werkzaam binnen de reiswereld en heb al veel hotels bezocht.

Ik was samen met mijn vrouw in Les Deux Tours als onderdeel van onze honeymoon en ik kan niets anders zeggen dan dat wij allebei onder de indruk waren van de fantastische service, locatie, kamers etc etc. Gewoon top.

2007

Super mooie locatie, met prachtige riads op een 30 km van de stad.

De prachtige kamers worden door verschillende kamermeisjes per dag gekuist. Zwembad is super, er zijn ook privé zwembaden voorzien per riad.

Personeel is heel vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa les Deux Tours in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa les Deux Tours zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.