Luxe hotelWeer vandaag44°27°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Marrakech Palais Imperial voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel Sofitel Marrakech Palais Imperial in het Nederlands

Eerste keer afrika

anoniem
1-8-2015

lekker met de boys naar Marokko geweest hele vette ervaring.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Prachtig hotel

Amanda
3-8-2013

Het hotel is echt ontzettend mooi & luxe... Het personeel was zeer vriendelijk, de kamers waren netjes en werden elke dag netjes schoongemaakt. Tussen de zakenmannetjes & rijke luizen voelde ik mij als 'simpele' Nederlander wel wat misplaatst.

Het hotel heeft verschillende faciliteiten waaronder SO lounge... Ziet er erg mooi uit, maar bediening was slecht.... We hebben minimaal 1 uur zonder drinken gezeten & er werd geen moeite gedaan om te vragen of we nog wat wilden drinken. Daarnaast ontzettend hoge prijzen. Voor 1 flesje Heineken betaal je al snel €10. Ook de andere bars & restaurants zijn, in vergelijking met andere bars en restaurants in Marrakech, erg duur.

Ook hebben we op de laatste dag nog een flinke trap na gehad omdat we ineens een rekening van 680 dirham (ongeveer €68) moesten betalen aan belastingen. Tevens moest er betaald worden voor een rok die, zonder mijn goedkeuring, is uitgewassen.

Een erg mooi hotel, maar ook in het hotel zit overal een prijskaartje aan!

Gereisd Met partner in juli 2013

Prachtig

Margriet2607
20-9-2012

Een sprookje van duizend en 1 nacht!! fantastisch zwembad! Alleen drinken er duur cola 6 euro!

Gereisd Zakelijk in januari 2012

Fasinerend hotel......

Angelique
30-4-2011

Mooi hotel, vriendelijk personeel, lekker eten, zwembaden en ligbedden zijn top! Wij hadden een standaardkamer geboekt voor 3 nachten, de kamer was gelegen langs een straatzijde en op terras komen was onmogelijk wegens geluidshinder (ook s'nachts) en geurhinder (vooral smog, uitlaatgassen) en ook het zicht geef ik een 0/10. Gelukkig had ik oordopjes bij. Na 3 nachten naar Sofitel Agadir. Een combireis Marrakech - Agadir is een aanrader, incl. verschillende excursies.

Gereisd Met partner in maart 2011

Mooi hotel

slootheer
29-4-2011

Dit hotel is prachtig, maar biedt geen 5* service. We waren vroeg in het hotel er was nog geen kamer beschikbaar, we hebben lang moeten wachten er werd ons geen kamer aangeboden om te verkleden. Bij navraag was het geen probleem, toen eenmaal 1 kamer klaar was moesten we nog een uur wachten op de volgende kamer, ook hier werd niet aangeboden de baggage naar de kamer te brengen. In de badkamer waren er nog werkmannen bezig, die gingen snel weg maar de rotzooi bleef nog een dag op de kamer liggen.

De ligging is goed, het hotel ziet er zonder meer prachtig uit, het ontbijt is goed, maar de drankjes enzo zijn erg prijzig. Vlak blij het hotel zit een cafe/ terras waar je voordelig lekker en goed kan eten.

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Nooit meer!

Liae
29-10-2010

Mooi hotel met goed ligging vlakbij de Medina, uitgebreid ontbijt met mooie (niet grote)en nette kamers . Groot minpunt voor ons is dat we ons bedrogen voelden toen we de afrekening vroegen de laatste avond voor ons vertrek, tot tweemaal toe hebben was het factuur onjuist en moest het veranderd worden..waar de staff dan helemaal geen uitleg over gaf??? We vroegen naar de manager maar die hebben we nooit te zien gekregen. Uiteindelijk kregen we het aangepaste en juist factuur met het bedrag dat iets meer dan een derde van het eerste en oorspronkelijke factuur bedroeg. Er werden zelfs geen excuses aangebonden...ronduit schandalig!!!! Wij gaan nooit meer terug!

Gereisd Met vrienden in oktober 2010

Een sprookje uit duizend en een nacht.

Monique
24-10-2010

Met vriendinnen in dit sprookjes hotel geweest en heb mijn ogen uit gekeken. Alles heel goed verzorgd, lekker eten, vriendelijk personeel en helemaal niets waar je over zou kunnen zeuren. In een woord een TOPHOTEL.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 27 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

voor herhaling vatbaar is vijf sterren waard

LUC EN MARTINE
26-8-2010

Wij waren er drie dagen alles was top de kamers de mooie tuin en de zwembaden en dat midden in de stad .het ontbijt heel uitgebreid en het restaurant a la carte zeer lekker.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt een aanrader!

Jean Theunissen
26-4-2010

Goed hotel, vriendelijk personeel, goeie, rustige ligging. Een thuis gevoel, onderweg. Echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Apr 16 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fraai hotel; perfecte ligging t.o.v. de binnenstad

Henk
26-3-2010

Het Sofitel bestaat eigenlijk onder twee namen maar het is er eentje. Op loopafstand van de Medina, de souks en het Place Jemaa el-Fna. Mooi zwembad; keurige kamers die wel alle zijn gelegen aan een drukke weg en de airco stond op standje "ik wil niet zo erg" dus dat viel wat tegen. De service is op 5* niveau. Het ontbijt is weliswaar zeer uitgebreid maar voor €25 p.p. veel te duur. Wij ontbeten bij Extrablatt op 100 meter voor nog geen €10 en zeker zo goed. Prachtig zwembad met altijd plek. "Handdoekje leggen" is niet toegestaan. Vriendelijk personeel alleen de concierge niet zo behulpzaam. Wel erg oppassen met de prijzen ook aan de desk; je moet werkelijk op alles afdingen. Dit laatste geldt zeker voor de taxi's. Neem vooral de petit taxi.

Gereisd Met partner in maart 2010

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels, Frans

• Afstand tot strand< 100 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Marrakech Palais Imperial in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Marrakech Palais Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.