Vakantiepark Ryads Naoura Barrière

VakantieparkWeer vandaag38°19°

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Ryads Naoura Barrière voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiepark Ryads Naoura Barrière

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Le luxe au coeur de la Medina

batlol06
3-4-2013
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

magnifique hôtel au coeur de la Medina à deux pas à pieds du centre de Marrakech. idéalement situé.

Attention aux services de la conciergerie habituée aux clients aisés.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Ryads Naoura Barrière in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Ryads Naoura Barrière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Ryads Naoura Barrière scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.