Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

94 Reviews over Royal Decameron Issil

• 5ontevrede klant06-06-2016

nooit meer!

We zijn hier bestolen (veel geld kwijt) + spullen ook al lag dit achter slot. Dit is reeds meerdere keren voorgevallen, maar ze doen er niks voor. ook toen wij daar waren is het personeel is staking gegaan wegens dat ze reeds 2 maanden geen loon hadden gekregen (zeker te verstaan vanuit hun standpunt) maar daardoor hadden wij geen taxi's, geen deftig eten (alleen geschimmelde kaas, geschifte saus en hard brood) kamers zijn oud en vuil. Dit nooit meer, het hotel is klaar voor te sluiten.

• 5annemiek03-05-2016

nooit meer! Onze vakantie was al op dag 1 verpest!

Als je hier naar toe gaat moet je heel goed op je geld passen. Bij ons is direct de eerste dag van onze vakantie door iemand die in het bezit van de sleutel van onze kamer was een gedeelte van ons geld gestolen uit 3 beurzen. Ze hadden uit 2 beurzen 3 briefjes van € 50,= gestolen en uit de andere beurs 400 dirham. in het totaal dus € 340,=. de rest hadden ze erin gelaten. Waarschijnlijk in de hoop dat we onze beurzen pas weer open zouden maken als we in de stad waren. De manager zou het uitzoeken.....maar je raadt het al. Wij hebben hem weer moeten aanspreken, terwijl we hem dagelijks op het resort tegenkwamen. Hij wist niks en kon verder niets voor ons doen. Niet erg klant vriendelijk lijkt mij!

• 9jeanette van dijk09-03-2016

super mooi resort

helaas vanwege de crisis rijd er geen shuttlebus meer en is de animatie er bijna ook niet meer.Dat er geen bus meer rijd is niet zo erg er rijden taxi`s genoeg rond.Ern trip die aan te raden is Quad gaan rijden dit is het geld echt waard.Verder doen ze er alles aan om je verblijf zo goed mogelijk te laten verlopen.Was daar jarig en bij terugkomst op de kamer hadden zelfs de schoonmaaksters een bloenstuk gemaakt voor me.de mensen zijn ook gemeend vriendelijk daar.Leuke tijd gehad en voor herhaling vatbaar.Het hotel ligt in een zeer rustige mooie wijk van marrakesh

• 9Corina27-10-2015

Prima Hotel, voor herhaling vatbaar

Decameron is een mooi en schoon hotel. De tuinen zijn groen en zeer goed onderhouden. Gratis wifi in de bar en lobby met zeer goede ontvangst. Eten is goed en afwisselend. Ruime keuze drankjes. Zeer vriendelijk personeel. Kortom voor herhaling vatbaar.

• 9RvA22-10-2015

Top

Ons verblijf was echt super. Mooie grote, schone kamer. Elke dag schone handdoeken en de kamer was netjes schoon gemaakt. We konden elke dag schone handdoeken krijgen voor het zwembad. Vriendelijk personeel (bij de receptie waren ze een beetje nors) Elke avond een thema avond in het restaurant. Ze spreken daar Frans maar als je aangeeft dat je geen Frans spreekt probeert bijna iedereen in het Engels tegen je te praten. Als je op een dag tripje wilt, moet je niet bij het hotel reserveren. Het scheelt veel geld en het is leuker om met een privé chauffeur te gaan. Wij hadden een chauffeur van transport touristique. De chauffeurs spreken goed Engels zijn vriendelijk en rijden op een normale manier. Wij hebben een hele leuke tijd gehad in het hotel als wij weer naar Marrakech gaan zouden wij zeker dit hotel nog een keer boeken.

• 9corinne22-09-2015

vacance magnifique

je reviens du royal issil decamaron l je le recommande, accueil super, personnels hôteliers aimables, gentils serviable, chaque soir menu à thème , nourriture matin midi soir diversifié. du coté des chambres propres pas comme certains commentaire que j'ai vu ( cafard, sale , vole) les femmes de chambres gentilles, propre, et aimable. de 10h à 18h différente animations c'est une équipe pro club lookéa jardin bien entretenu . je recommande aussi hotel royal tafouk decamaron la meme chaine d'hotel à ,agadir

• 9Jos 12-07-2015

Mooi verzorgd hotel

Mooi hotel jammer dat het alleen op franstalige mensen is gericht.

• 4Fenerol19-05-2015

Quelle honte pour un quatre étoiles

plus jamais c'est une honte notre chambre etait loin d'être proprz en prime a moitié délabrée avec une salle de bain moisie et des cafards chaque jour dans la chambre qui rentrent par les ventilations ce qui vous laisse imaginer la propreté des lieux A la réception on vous dit toujours oui mais rien n'est fait De plus de nombreux clients avaient exactement les mêmes problemes que nous Pour un quatre étoiles la gonte on nous prend pour des pigeons et sans parler de l'alcool à volonte qui est imbuvable Seuls point positifs : les jardins magnifiques et la restauration pas mauvaise

• 5kathleen Dilliën25-04-2015

Teleurstellend..

Tweede maal Decameron, wat een tegenvaller! Kamers verouderd; elektriciteit stuk, lampen stuk, tv werkt niet, geen koelkast op kamer, niet altijd handdoeken beschikbaar??! Animatie was wel leuk, indien je frans spreekt. Eten gevarieerd, maar wel vaak lauw. Drie koffiemachines die niet goed werken. Eén soort thee beschikbaar. Massages beauty center heel aangenaam, wel chaotische locatie, niet echt relaxerend. Tuinen mooi verzorgd, zwembad mooi maar sanitair werd niet genoeg gereinigd , soms echt smerig! Personeel heel gevarieerd, enkelen supervriendelijk (zoals bij animatie en restaurant), anderen ronduit onbeleefd (zoals bij receptie) Conclusie: falend management, hotel in verval...

• 6DvM02-03-2015

Basic hotel

Je moet niet teveel verwachten van dit hotel. Alles (tot en met de service) is redelijk basic. Het lijkt wel of op elk onderdeel in dit verblijf bezuinigd is. De kamers zijn voorzien van een bed, inbouwkast, dressoir en tv. Geen zitje, stoel(en) of koelkastje. Kamers zijn redelijk schoon. Zo ook het hotel in zijn algemeenheid (restaurant, bar, zwembad, etc). Het buitenzwembad is niet verwarmd waardoor het water in de periode februari nogal koud is. Het binnenzwembad biedt uitkomst maar is zeer gedateerd. Het eten is goed en voornamelijk Noord-Europees georiënteerd. Voor het echte Marokkaanse eten moet je de stad in. Het personeel aan de receptie heeft het glimlachen en de vriendelijkheid niet uitgevonden. De shuttleservice naar de stad rijdt niet op woensdag, vrijdag en zondag. Een taxi staat voor de deur en kost circa 10 euro (enkele reis). Tot slot straalde onze reisleider (van touroperator) weinig enthousiasme en ervaring uit.

Hotel Royal Decameron Issil info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar