KinderhotelWeer vandaag27°8°
Hotel RIU Tikida Palmeraie

We hebben een aantal aanbieders voor RIU Tikida Palmeraie voor je op een rij gezet:

88 reviews over Hotel RIU Tikida Palmeraie in het Nederlands

fzntastisch hotel,

Simoens,
9-8-2018

Hotel zeker een aanrader. Heel vriendelijk ad receptie,u wordt direct geholpen. Alleen viel animatie tegen,fun club van de touroperator was destijds TOP. Lunch was nogal hectisch,moeilijk om plaats te vinden in restaurant en heel druk ad buferten. Ontbijt en avondmaal in heel mooi en rustiger restaurant!

Gereisd met partner in juli 2018

Tophotel

Kurt,
30-10-2017

Mooi hotel in marokkaanse stijl. Eigen gratis busvervoer naar jemaa fna plein in het centrum van Marrakesh.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Prima hotel/ resort!

Bezoeker Marrakech,
11-10-2017

Hotel is fijn! Vriendelijk personeel, Mooie tuin, fijn zwembad. Wat betreft eten prima kwaliteit. Het Marokkaanse eten is alleen minder afwisselend en qua smaak minder. Elke dag couscous legumes😌 zowel bij de lunch als avondeten Gelukkig is er verder genoeg andere keus. Kamermeisjea aardig en schone kamers

Verder pre dat babybedje al klaar stond bij aankomst . Cappuccino en café au lait vers bij de lobby bar heerlijk! Veel lekkerder dan uit de automaat naast receptie. Weer in Marrakech was mooi, laatste dagen beetje regen. Al met al tevreden over dit hotel voor herhaling vatbaar

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

D-reizen

Leuk en goed verzorgd hotel

Anita te Veldhuis,
3-8-2017

Prima hotel

Prima locatie

Prima kamers, ruim en schoon

Goed eten en voldoende keus

Aardig personeel, behulpzaam, beleefd en vriendelijk

Leuke en spontane animatie

Alleen de badmeester......die heeft de fluitziekte. Wat een verveel.Staat maar te fluiten en wijzen en zanikken. Die zouden ze eruit moeten smijten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Ik onderschrijf de positieve reviews. Gewoon prima hotel. prettig om te weten: in de receptie staat een pinautomaat. Op t vliegveld heb ik die niet gezien. Wel een wisselkantoor. Douane duurt erg lang bij aankomst. Dus dan heb je geen zin om ook nog eens op zoek te moeten naar geld. Nog een aanrader: boek een fietstour met Nederlandse gids. Hele belevenis om met goede mountainbikes je in het drukke verkeer te begeven. Je fietst zelfs dwars door de Souks. Bezoek aan koranschool en graftombes zit bij tour in.

Gereisd met partner in mei 2017

Heel leuk en rustig

Liz,
9-3-2017

Met onze kinderen geweest in december zeer kindvriendelijk te koud voor 't buiten zwembad maar wel heel mooi. Binnen zwembad niet veel aan. Eten was goed in 't normale restaurant wel veel herhaling. Reserveren voor het Marokkaanse restaurant nergens aangegeven (had 't gelezen op internet dus we hebben er wel 2x gebruik van gemaakt) touroperator organiseert veel tripjes hebben veel gedaan koetsgereden na jardinne majorelle je kan kameel rijden. Busje vanuit hotel op en af na de djema El fna markt toe heel leuk savonds kwa eet tentjes gezellige sfeer. Taksi niet duur. In 't hotel animatie team savonds ook voor de kinderen lekkere cocktails helemaal top was 't!

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Goed hotel

A.M.,
3-3-2017

Mooie tuin en ruime kamer .

Vriendelijk personeel dat direct klaar staat als je een probleem hebt .

Lekker eten .

Drankjes zijn te zoet .

Rode wijn is lekker .

Ben je slecht te been vraag dan een kamer niet te ver van de restaurants want

het is een groot domein .

Gereisd alleenreizend in februari 2017

Goed: prachtig aangelegde tuinen, vriendelijk personeel, lekker eten

Minder: het complex is wat ouder, kan hier en daar opknapbeurt gebruiken.

Snelle incheck. Koffer gaat door x ray, daarna moet je door poortje. Iedere auto wordt gecontroleerd door security voordat je door slagboom gaat. Spiegel onder de auto en je reservering tonen. Complex is geheel ommuurd. Dag en nacht bewaking.

Koffer wordt voor je naar kamer gebracht. Je kan je door een golfkarretje af laten zetten.

Personeel spreekt goed Engels, een woordje Frans wordt op prijs gesteld. Eten in buffetvorm met ruimte voor Europese en Marokkaanse keuken. Kamers ruim, zwembad groot, er is een fitness, spa (tegen betaling). Kluisje inbegrepen, er wordt steeds een fles water op de kamer gezet. Regelmatige shuttlebus verbinding naar het centrum. Taxi kost ca. 150/200 Dirham. Vooraf prijs afspreken. Rustige omgeving, geen herrie van een moskee. Echt een vakantie resort. Animatie team aanwezig. Marrakech is een beleving, verkeer een gekkenhuis. Brommers, paard en wagen, auto's en bussen. Tussendoor wordt er overgestoken maar niet geremd bij een oversteek. Fijn hotel als je niet in de heksenketel van de medina wil verblijven.

Gereisd met partner in februari 2017

Onze eerste Riu ervaring. Grote kamer met goede bedden. Apart toilet naast badkamer. Airco werkte prima. Hotel heeft veel Frans - en Engelstalige gasten. In het Marokkaanse restaurant is het ook zelf service en vonden wij tegenvallend. Het assortiment van het ontbijt, lunch en diner is uitgebreid maar weinig gevarieerd. Het zwembad is groot, schoon met fris zwembadwater dat bacteriën voorkomt. Handdoekenservice is onlogisch bij receptie van 09:30 uur tot 17:00 uur. Personeel is uiterst vriendelijk. Tip: ga in Marrakesh uit eten bij Dar Moha of Paleis Suleiman.

Gereisd met partner in september 2016

Matig/voldoende

Fam van Huit
15-6-2016

van 29 mei tot 12 juni 2016

Kamers zijn erg groot en verzorgt met een grote bank om te relaxen.

Airco werkte niet optimaal (5 graden is daar 20/25 graden), terwijl er een monteur is langs geweest.

Elke dag maakt de schoonmaakster met handdoeken iets leuks op bed, met of zonder bloemen. Ook als je geen fooi legt!

Dag na aankomst werden wij gelijk aangesproken door een fotograaf van het hotel, die probeert foto's aan te smeren, door middel van een fotoshoot. Zelfs aan vervelend toe! ' jullie kunnen het wel missen, jullie roken niet, speciale foto's van jullie vakantie die altijd blijft herinneren, jullie zien er mooi uit, mooiste koppel tot nu toe... enzovoorts.

Groot zwembad voor jong en oud (wel koud). Wij hopen dat men na het hoogseizoen het zwembad leeg gehaald wordt om hier en daar wat te repareren. Er zijn tegeltjes kapot/roosters weg, waaraan je behoorlijk kan bezeren.

De al la carte restaurants zijn in buffetvorm. Hetzelfde eten is te verkrijgen in het hoofd restaurant. Na een aantal dagen heb je het eten wel gezien. Veel hetzelfde. BBQ hamburgers zijn behoorlijk aangebrand in het vuur.

Kleine hapjes tussen de middag, 'high thee' nergens te bekennen.

Het animatieteam zijn erg enthousiast erg vriendelijk, proberen er zeker wat van te maken, om iedereen te vrede te houden. Hameren wel op de ramadan die op 7 juni is begonnen, mogen niet drinken/eten enzovoorts.

Het bar personeel is heel vriendelijk, en weten vrij snel wat je drinkt, wel jammer dat je bij het zwembad plastic bekers krijgt. Wel te begrijpen. Bier en cocktails smaken niet aangenaam uit een plastic beker! Binnen krijg je dit uit een longdrinkglas. Soms komt het barpersoneel het drinken gewoon brengen! Wat een luxe!!!

Als je in de morgen naar het restaurant gaat (08:30 uur) om te ontbijten, ligt er behoorlijk wat troep met glazen/plastic bekers op het terras.

In de avonduren hoor je het gekwaak van de padden/kikkers. Gelukkig weinig last van gehad, maar kan mij voorstellen als je in het eerste gebouw ligt dit niet al prettig ervaren word.

Excursies vielen een beetje tegen;

Watervallen (3 uur rijden heen), aapjes leuk om te zien, maar wanneer je zelfstandig terugloopt, geen aapje te bekennen!

Dagtrip Marrakech, opzich wel aardig. Stukje cultuur wel interessant. Markt is niet te belopen, veel verkopers die aan je zitten. Erg opdringerig. Van te voren wordt je al gewaarschuwd! Geen aap op je schouder laten zetten/geen foto’s maken (je betaald voor je eigen foto die je van iemand maakt!) / geen henna !!! Let op je bezittingen!!!!!

Marrakech bij avondlicht, rijden met een koets door oud/ modern gedeelte, niet bijzonder ook 45 minuten vrije tijd op de markt, maar als je dit eenmaal hebt gezien hoef je niet meer terug! Gewoon zelf met taxi erheen en je ervaart de avondsfeer

Het weer was prima! In de avond waait het behoorlijk, waar het snel afkoelt. Tip; Vestje mee!

Gereisd met partner in juni 2016

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Tikida Palmeraie in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Tikida Palmeraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.