Hotel Riu Tikida Garden

Hotel Riu Tikida Garden

8.4Fantastisch

Marokko, Marokko, Marrakech

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Tikida Garden voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

61 reviews over Hotel Riu Tikida Garden

• 6lies12-08-2009

mwa het ging.

het is meer een zakelijk hotel dan voor toeristen. eten valt tegen,kamers ging ook wel. als je voor zaken die kant op gaat is het om tedoen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 8Gerrit van Tongerloo02-07-2009

leuk hotel

We waren er eind juni 2009- mooi hotel met hele mooie palmen tuin. leuke kamers met uitzicht op de tuin. weinig nederlandstaligen in hotel, overwegend fransen (95%) alle kamers hebben gratis wifi internetverbinding. all inclusive is goed. in de avond is er geen terasje in het hotel om een drankje buiten te drinken, dit kan alleen maar in de bar. animatie is zeer beperkt, wel veel animators aanwezig maar er zijn er maar twee die daadwerkelijk met de mensen bezig zijn. eten is gevarieerd en goed.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Fam. Lub, Velserbroek11-05-2009

Echt genieten!

Wij hebben echt genoten in de week, die wij in dit hotel verbleven. Het eten was heel goed en voor elk wat wils. Het personeel heel vriendelijk en de kamers royaal en schoon. Het (gratis) busje, waarmee je naar het centrum werd gebracht was een goede service.

• 8Ann,Erik en kinderen27-04-2009

Toffe vakantie

Voor ons was dit een fantastische belevenis: mooi hotel omgeven door een prachtige tuin, heel verzorgde kamers, lekker en gevarieerd eten-ook de wijn is prima, vriendelijk personeel, meer dan voldoende animatie voor onze twee tieners (maar je moet er wel voor openstaan natuurlijk), 's avonds lekker nakeuvelen in de Zanzibar, kortom: niks negatiefs op aan te merken - enige minpuntje: het water van het niet-verwarmde zwembad is effectief wel koud!

• 7Jossefien25-04-2009

Dit was minder!

Dit hotel is zeker geen waard,het zou kunnen dienen als een *. We raden dit hotel aan niemand aan dit houd van netheid en lekker eten.

• 8j.houet08-04-2009

Goed hotel .

Voor kinderen iets minder (animatie is voornamelijk franstalig)wel een tof zwembad en wat betreft ligging in 5 minuten ben je met de taxi in het centrum.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

• 8Alex Langhout10-02-2009

super goede all inclusive

Prachtig hotel in hele mooie tropische tuin. Groot maar (nog) koud zwembad. Verwarmt binnenbad hoort bij wellness centrum en dat is tegen betaling van forse bedragen toegankelijk (55 euro pp voor de hamam). Waanzinnig goede keuken. Heerlijke marokaanse gerechten. Wijntje erbij, goede bediening. Wij waren blij verrast met deze oosterse ervaring.

Gereisd met partner in februari 2009

• 8tonio15-11-2008

Uitstekend hotel.

Uitstekend hotel, Jammer dat er een animatieteam rond loopt, die je als horzels steeds lastig komen vallen, te pas en te onpas. De muziek die er s,avonds gedraaid wordt is zwaar gedateerd (westers easy listening) en te weinig Chaabi of Rai. Een gemiste kans, maar als je flink druk zet willen ze als bijna iedereen in bed ligt nog wel wat opzwepende Rai draaien of Chaabi draaien. De bediening is toppie en het eten buitengewoon goed. Al met al wel een aanrader. !

Alleen gereisd in november 2008

• 9Driessen10-11-2008

super

we waren met een groep van 9 waaronder 3 kinderen ussen 5 en 1 jaar het personeel was zee viendelijk. De all in betrof ook wrkelijk all in zonder wachttijden. voor herhaling vatbaar. Men moet natuurlijk wel willen openstaan voor een andere cultuur, anders blijft men beter onder de kerktoren

Gereisd met familie in november 2008

• 4piet03-11-2008

never again !!

We waren er eind october -- in het zwembad was niet te zwemmen wegens "adembenemend"koud . De "smile"dient tot fooien -- het eten is pure recyclage -- voor 1 vriendelijke zijn er 100 die je proberen af te zetten . Geef ons voor de volgende jaren maar a "european vacation" .

Gereisd met familie in november 2008

Hotel Riu Tikida Garden info