Hotel Riu Tikida Garden

Hotel Riu Tikida Garden

8.4Fantastisch

Marokko, Marokko, Marrakech

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Tikida Garden voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

61 reviews over Hotel Riu Tikida Garden

• 8pevedebe19-11-2011

Ideale combinatie van citytrip en relaxvakantie

Als je kiest voor een citytrip naar Marrakech en tegelijk ook er van houdt om in de zon aan het zwembad te liggen, dan is dit top. Het hotel ligt een paar km van het drukke en rumoerige centrum, zodat je in de mooie en rustige tuin kan relaxen. Met een taxi ben je op 10 min in het centrum. Ontvangst was zeer hartelijk en het voltallige personeel uiterst vriendelijk. Overal word je onmiddellijk geholpen en krijg je een uitmuntende behandeling. Het hotel is al wat ouder, maar perfect onderhouden en op geen foutje te bespeuren. De kamers zijn zoals het moet zijn: schoon, ruim en alles wat je nodig hebt is er. Ook het eten beantwoordt aan alle verwachtingen: zeer verzorgd, goede kwaliteit en keuze volgens 4 sterren. De andere accomodaties zijn ook zeker ok: mooi zwembad met ligstoelen en handdoekenservice, binnenzwembad en wellness, gezellige bar met echt goede cocktails (met ingrediënten van de grote merken). Besluit: prijs/kwaliteit een topper, zeker 4 sterren waard, perfecte all-in.

Gereisd met partner in november 2011

• 10apietesen2721-08-2011

Goed hotel

Wij zijn hier een week geweest. Personel is echt vriendelijk. dit maak je in spanje of turkije niet mee. Hotel is al wel wat ouder maar alles is schoon en heel. het eten is geweldig ossenhaas verse kip alles lekker mals. wordt gebakken waar je bij staat ook de vis is erg lekker. hotel kamer is lekker groot. all inj formule is goed drinken tot 12 uur en er is heel de dag lekker eten. verse pizza's enzo. Het spa gedeelte vond ik minder. in augustus is het wel erg warm in marrakech.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9koi120602-01-2011

aanrader

goed eten, niet te ver van centrum, maar wel taxi nodig, rustig hotel met goed zwembad

Gereisd met partner in januari 2011

• 8m15-05-2010

prima hotel

Tikida Garden heeft de verwachtingen waar gemaakt. Het ontbijt met het verse brood is erg lekker, het diner is soms van hetzelfde, maar wel veel gezond eten. De wijntjes smaken ook erg goed. De tuin ziet er zeer mooi uit. De schoonmaak is erg goed, de werknemers zijn vriendelijk. Het animatieteam is af en toe irritant, vooral als je niet mee wilt doen. De muziek in de Zanzibar staat veel te hard, als je in een groep bent, is het dan lastig om met elkaar te spreken. Voor de rest was het een prima vakantie, Marrakech is een bijzondere stad!Fijn dat de transfer tijd niet zo lang is (max 30 min)

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 9Kursat29-04-2010

Prachtig in Moorse stijl opgezet hotel gesitueerd in een buitenwijk van Marrakech (ca 10 min. rijafstand) met een groot zwembad, veel groen en lekker eten.

Aanrader!

Gereisd met partner in april 2010

• 9Jan & Fientje14-02-2010

Voldeed ruim aan onze verwachtingen

We verbleven eind januari 2010 een week in Tikida Garden. Volgens de brochure wachtte ons een comfortabel hotel, op loopafstand van de Medina, in een mooi park gelegen, met een uitstekende accomodatie en lekker eten. Tikida Garden heeft ons op geen enkel punt ontgoocheld. We kregen er erg attent en vriendelijk personeel boven op. Wat ons betreft zéker een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2010

• 9Jan Vangeel01-02-2010

Zéker een aanrader

Tikida Garden, ligt in een prachtig park aan de rand van de Palmeria. We vonden er rust, een erg mooie comfortabele kamer, uitermate vriendelijk personeel, lekker eten in buffetvorm, en dat allemaal in een heel mooi kader. De Medina ligt op loopafstand, maar er is ook een gratis shuttle die dagelijks een zevental keer naar het centrum rijdt, en terug uiteraard. Wie wil verwend worden komt zeker aan z'n trekken in de hammam, maar die is wel wat prijziger dan de openbare hammams in de buurt. Zwemmen kan in openlucht of overdekt. De fitness is goed uitgerust, maar is betalend. Fuifnummers kunnen terecht in de bar. Het publiek bestond in deze periode van het jaar (januari) voornamelijk uit minder jeugdigen. Alhoewel het jongere publiek, en de enkele gezinnen met kinderen ruim aan hun trekken kwamen.

Gereisd met partner in januari 2010

• 9jack21-10-2009

zeeeeeeeer goed hotel

nou voordat wij hier naar toe gingen alles gelezen wat er hier stond en wij dachten wat hebben we nu geboekt maar ik weet niet wat vor mensen dit zijn die schrijven slecht eten en noem maar op ik denk dan die zijn niks gewend alleen maar hollandse pot of zo je zou ze allemaal de nek omdraaien dit is zo,n goed hotel het eten was geweldig elke avond een ander thema spaans,frans,itiliaans ,marrokkaans ontbijt ook prma alles perfect schoon ook het zwembad was niet koud ja even als je er in stapte begrijpelijk toch in een woord een prima hotel en vlk bij t centrum je bent er zo met een taxi voor 50 dirham +/- €5 euro het enigste minpuntje was dat de muziek heeel hard was in de zanzibar maar in de lobby klok het perfect wij hebben er genoten

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 8Theo en Francis13-09-2009

Rustig hotel in schitterende tuin.

Hotel Tikida Garden is een rustpunt in een intrigerende stad. Heerlijk zwembad ,prima kamer, goede service alleen het eten vonden we erg eenzijdig voor een hotel.

Gereisd met partner in september 2009

• 8jeroen25-08-2009

mooi hotel, goede service, lekker eten

het hotel is prima, schoon, lekker eten, fijn zwembad er rijden busjes naar het centrum bar is netjes, all inclusive goed verzorgd zou er zo weer gaan we zijn hierna naar een andere Tikida gegaan (Tikida Riu in Agadir) dat was beter op alle onderdelen, maar dit hotel was zeker goed

Gereisd met partner in juni 2009

Hotel Riu Tikida Garden info