Hotel Riu Tikida Garden

Hotel Riu Tikida Garden

8.4Fantastisch

Marokko, Marokko, Marrakech

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Tikida Garden voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

61 reviews over Hotel Riu Tikida Garden

• 9smekens jeff17-05-2014

fantastische plek

Dit hotel is zoals iedereen dit hier beschrijft zeer goed. In een zin te schrijven....... om terug te gaan. Dat zegt toch genoeg..........

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Karen16-02-2014

Super last minute vakantie gehad!

Wij zijn hier in februari op last minute geweest voor een mooie prijs. Voor een 4 sterren hotel is dit echt een goed hotel. Goeie service en kamers. Lekker eten, maar wel minder keuze dan we gewend zijn. Ofwel komt dit door het aantal sterren, of mss is het wel eigen aan het land. Het zwembad was in deze periode nog te koud. De tuinen zijn prachtig. De Spa was ok. De buurt van het hotel is minder, maar met het gratis busje van het hotel sta je op 10min in de stad. Dan moet je wel nog 30min wandelen tot in de medina. Wees voorzichtig in de stad, veel oplichters! Wij werden gelokt door iemand die zich voordeed als een tuinman van ons hotel. Hij staat Ws Het busje van het hotel op te wachten. In werkelijkheid wou hij ons gewoon naar bepaalde winkels lokken.

Gereisd in februari 2014

• 7Marieke29-10-2013

Als kleine kinderen naar bed

Een paar minpunten voor dit hotel. Na 13.00 uur geen handdoek meer voor het zwembad te krijgen ,Als je weg ben geweest heb je pech. Al die lig stoelen die uren lang bij het zwembad lagen onbezet bleven. Zwembad water zoooooo koud ondanks de temperatuur van 35 graden . avonds en de bar een borreltje drinken mag maar tot 00.000 uur dan moet je als kleine kinderen naar je kamer. Hallo we hebben vakantie wij maken zelf wel uit wanneer we naar bed gaan. Slechte service dit voor een RIU hotel

Gereisd met partner in oktober 2013

• 6broeckaert annie30-09-2013

Ben niet zo tevreden

Positief : nette kamers, vriendelijk personeel Negatief : als je couscous eet is het te doen, je kan ook nog pizza en frieten eten, dus honger ga je niet hebben, maar algemeen vind ik eten onder de middelmaat, bovendien zijn de tafels aan de snackbar, buiten niet netjes !

Gereisd met vrienden in september 2013

• 8Milou03-08-2013

Leuk hotel!

Ik zag dat ik nog geen reactie had achtergelaten, terwijl we in februari al zijn geweest (een vriendin en ik).

Een prima hotel, bestaande uit verschillende gebouwen. De kamers zijn ruim en zien er netjes uit, evenals de rest van het hotel. Verschillende bars en toetertijd ook wel enthousiast personeel! Wanneer je het hotel verlaat lijk je helaas wel in een achterbuurt te komen, waardoor het wel verstandig is om gericht ergens heen te gaan.

Er zijn 2 restaurants, waarvan één buffet. Het eten was erg naar wens. Ik ben vegetarisch en de kok heeft hier na een vraag van mij de rest van de week met het aanbod rekening gehouden. Wat ik wel vervelend vond was dat er tig personeelsleden klaar stonden om je naar je tafel te brengen. Bij een leeg glas water komen ze je glas bij vullen, de rest kon je zelf pakken.

Animatie was voldoende, wel wat opdringerig. Daarnaast waren wij niet echt te spreken over de shows en hadden wij dit al gauw gezien. Het Arabisch leren was wel héél grappig!

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 9Sofie31-07-2013

Goede combinatie voor rust en citytrip

Wij zijn 2 jaar geleden naar Tikida garden geweest. Een leuk hotel, heel proper, lekker eten. Het ligt in de palmeria, ik had zicht op tallen palbomen, planten, struiken, fantastisch. 's ochtends hoorde je de vogeltjes fluiten. De buurt rondom het hotel is niet aangeraden om daar door te wandelen, wij hebben dit even gedaan, het is niet gevaarlijk maar je voelt je niet op je gemak. Je kan aan het hotel een taxi of busje nemen naar het oude en nieuwe stadsgedeelte. Je moet beide eens doen, het contrast kan niet groter zijn. Voor een oktobervakantie hebben we zeker genoten.

Gereisd in oktober 2011

• 10Hans12-04-2013

'n aanrader, top service, -eten en prachtige tuin

Wij zijn er 9 dagen geweest en direct viel ons de topservice van het personeel op en de vriendelijke Hotelmanager Pablo. Het eten en de keuze hierin was overweldigend en voor ieder wat wils. Ieder dag kan je wat anders eten. En wil je echt Marokkaans eten reserveer dan in het restaurant van 1001 nacht ...... TOP. Wij verbleven o.b.v. All inclusive. Het shuttlebusje van het hotel brengt je gratis naar de binnenstad.

Gereisd met partner in maart 2013

• 8mhooijdonk20-03-2013

Mooi gemoedelijk hotel, een oase van rust

Van het weekend teruggekomen vanuit Marrakech en wat hebben we het heerlijk gehad! Hotel ligt midden tussen de sinaasappel- en palmbomen en is mooi, gezellig, gemoedelijk en de kamer (gebouw Menzeh) was TOP! Buiten het hotel kun je niet echt heen om lekker te wandelen, het ligt in een arme wijk. Personeel super vriendelijk van manager tot de schoonmaak. Op mijn verjaardag in het zonnetje gezet door de obers en een fles champagne ontvangen. Het eten is zeer goed van kwaliteit alleen wat minder variatie (veel kip en kalkoen), de drankjes ook goed (met of zonder alcohol, rode wijn erg lekker!). We hebben heerlijk genoten van de zon en de rust, ondanks dat het hotel voor min. 80% vol zat (veel Britten en Fransen). Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in maart 2013

• 7Erwin19-01-2013

meer verwacht van een riu hotel

Marakech is goed voor één keer,je moet het eens gezien hebben maar dan stopt het,vooral voor de agresieve verkoopstechnieken waar ik helemaal niet mee gediend ben. Voor alles proberen ze geld uit uw zakken te halen,niet leuk. Zeker een aanrader voor altijd een al-in te boeken hier want anders zijt ge goed gezien,in de directe omgeving heb je een (winkel)sloppenwijk,buiten het hotel eten is echt geen aanrader.Het hotel zelf is niet beter en ook niet slechter dan wat je kan verwachten van een 4 sterren al-in.

Gereisd met partner in december 2012

• 8sohveld18-02-2012

prima hotel

all inclusive formule. shuttle bus naar centrum. vandaar taxi naar Medina nemen. onderweg van hotel naar centrum vragen of hij stopt bij Majorelle. van daaruit lopen naar Medina mogelijk.

Gereisd met partner in februari 2012

Hotel Riu Tikida Garden info