Hotel Riad Zolah

HotelWeer vandaag24°13°
Hotel Riad Zolah

We hebben een aantal aanbieders voor Riad Zolah voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Riad Zolah in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Meest fantastische ervaring ooit !

Carla Slaets, 26-11-2009

Wij verbleven van 11 november tot 15 november in Riad Zolah te Marrakech

Vanaf de 1ste seconde tot de laatste was het een ervaring van gastvrijheid,

vriendelijkheid en luxe.

We hebben 2 nachten in suite 2 geslapen en 2 nachten in suite 4. Telkens juweeltjes

qua inrichting en sfeer. s'avonds als we van het diner terugkwamen was ons bed opengeslagen

en was de kamer verlicht met kaarsjes en sfeerlicht.

Lakens en handdoeken van de beste kwaliteit en aan alles is gedacht, badjas, baboesjkas die je

mee naar huis mag nemen, water, koffie en drank wordt je op alle momenten aangeboden.

Het ontbijt is eenvoudig (met 6 kamers kunnen ze geen buffet voorzien) maar alles vers en lekker

vers fruit, vers fruitsap, marrokaanse pannekoekjes, lekkere koffie of thee.

Wil s'avonds ter plaatse dineren, geen probleem, maar de dag ervoor of s'morgens reeds bestellen

aangezien ze marktvers koken. We hebben het 2 maal gedaan en zeer lekker gegeten

Als je ergens anders wil gaan eten, ze raden uitst

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Zolah in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Zolah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riad Zolah scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.