Appartement Riad Zinoun

17 reviews over Appartement Riad Zinoun

• 2018
    9Yvonne22-03-2018

Super

Super leuke riad. Leuke sfeer. Behulpzaam personeel (spreekt frans of gebruikt vertalingsapp) De kamers zijn sfeervol in marrokaanse stijl. Bedden iets kleiner dan wij gewend zijn in NL maar wel een goed bed. Ontbijt vers (zelf gemaakt brood en flensjes elke dag iets anders. Thee en koffie en verse jus krijg je elke ochtend), lekker maar vooral zoet, na 4dagen miste ik mijn boterham met kaas :) Dakterras aanwezig waar je even in de zon kunt zitten, liggen of voor de rokers kunt gaan roken. Wij hebben genoten. Leuke tijd gehad. Zeeeeer centraal gelegen. Loop het steegje uit en je bent direct bij winkeltjes. Paleis bahia 5tot 10min lopen. Moskee boutounia 5tot 10min lopen. Ik ben een moeilijke slaper. Ik ben 1keer wakker geworden van de kreten via de megafoon vanuit de moskee smorgens om 5:30 verder heb je totaal geen last van alle drukte die er in de nabij straten is zodra je de riad binnen stapt.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

10Xander dumaij 22-04-2015

Perfecte plek!

Het is een Oase van rust, midden in het centrum van Marrakesh.

Gereisd met vrienden in april 2015

• 9Jolien Elise23-04-2014

Goede locatie en prima riad

In april zijn we met een groep studenten naar Marokko geweest, we hebben in Riad Zinoun overnacht. De eigenaar is heel erg aardig en behulpzaam en de Riad zelf is heel comfortabel. De locatie is ook heel goed. 5 minuutjes en je bent op het plein Jemaa el Fna.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 8Daphne03-02-2014

Fantastische plek!

Riad Zinoun is een hele mooie accommodatie gelegen in Marrakesh, Marokko. Ik ben hier geweest met een studiereis, georganiseerd vanuit mijn studie. De kamers zijn in goede staat en geheel Marokkaans aangekleed. De badkamer was ruim en schoon met een mooi bad. Er was ook een dak terras waar je kon zonnen. Daarnaast was de ontbijtzaal mooi aangekleed. Het ontbijt was heerlijk en bestond uit allerlei verse Marokkaanse producten. Het personeel was heel vriendelijk. Daarnaast is de Riad gelegen in een medina die aansluit aan het beroemde Jemaa el Fna (Grote plein van Marrakesh, in de top 10 van bezienswaardigheden van Marrakesh).

Ik heb zeker geen negatief commentaar voor deze accommodatie. Ik de toekomst ga ik zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in april 2012

• 9Geraads30-11-2013

prachtige plek

Wij, Con en Ine, hebben 4 dagen gelogeerd in riad Zinoun, in de laatste week van november 2013. Al de vorige beoordelingen spreken voor zich. Typische marokkaanse accomodatie van prima kwaliteit met een geweldige ligging en personeel. Aanrader !!

Gereisd met partner in november 2013

• 9Mirelke Spee20-03-2012

Zeer geslaagd verblijf voor gezin met kinderen!

Wij, gezin met twee kinderen van 6 en 7 jaar, hebben een week in Riad Zinoun verbleven, in de voorjaarsvakantie (februari 2012). Prachtig ingerichte riad, 4-persoonskamer op begande grond. Ontbijt prima! Verse jus, pannenkoekjes, warme chocolademelk, thee, koffie, stokbrood, marrokaans brood, jam, kaasjes. Ook 2x in riad s'avonds gegeten, was prima! Wij hebben in riad om een gids gevraagd: prima gids gekregen voor twee dagen, Engels sprekend. We zijn naar Ourika Vallay geweest en naar Imlil, aanraders met kinderen, niet te ver rijden en wandelingen zijn prima te doen. De riad heeft een prima gratis wifi-verbinding! Wij hebben een fantastische week gehad! En de kinderen ook!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 9Saxion13-07-2011

Perfect Riad, perfect hospitality

Appt Riad Zinoun in Marrakeash is located ideally close to the central square. The atmosphere is best decribed as a friendly oasis in the busy city centre. The service is outstanding. In april I stayed in the riad with 20 studens and for the owner there was vitually nothing that could not be arranged. The price - value rate is outstanding. If not the best, it must be in the top 5 of accommodations in this price range in Marrakech.

• 10Susanne19-05-2011

Heel gastvrij, vriendelijk personeel

Ik ben met een studiereis naar Marrakech geweest, en we sliepen in dit Riad. De eigenaar en het personeel zijn heel gastvrij en vriendelijk. De eigenaar, meneer Zinoun, hielp ons overal bij en ging mee naar de woestijn om ons daarbij te begeleiden. Hij heeft veel voor ons geregeld, zoals taxi's en kortingen. Het ontbijt was ook erg lekker, vooral de verse jus d'orange! Het riad is in een straatje vlakbij het grote Djemaa-el-Fna plein gelegen, op zo'n 5 min. lopen afstand. De inrichting van de riad was mooi, met een best groot dakterras en lobby. De kamers hadden veel ruimte, en een mooie ruime badkamer. We hebben een hele leuke tijd gehad in Marrakech. Als ik er nog een keer heen zou gaan, zou ik weer kiezen voor de riad van Zinoun, door de gastvrijheid.

• 10Caroline27-04-2011

Top accomodatie!

Twee weken geleden heb ik een fantastische week gehad in Marrakech. Het verblijf in Riad Zinoun was helemaal super. Het is erg centraal gelegen, met nog geen 5 minuten loopafstand sta je al op het bekende Djemaa el Fna plein. Het Riad is erg sfeervol ingericht, kleurrijk en typisch Marrokaans. De kamers zijn mooi, groot en worden goed schoongemaakt. Het ontbijt was goed, iedere dag verse jus d'orange, zelf gebakken pannekoekjes en brood met jam. Wat voor mij nog het belangrijkste was, was het personeel. Zij waren erg vriendelijk en met name de heer Zinoun was erg begaan met zijn gasten. Hij gaf ons tips, regelde transfers en bracht ons naar de opstap plekken. Hij wilde het beste voor zijn gasten en deed daar ook erg zijn best voor!

Ik kan iedereen dit Riad aanraden! Op alle vlakken klopt het gewoon! Als ik weer naar Marrakech zou gaan, twijfel ik geen moment, en ga ik weer naar dit fantastische Riad!

Caroline

• 9Lies27-04-2011

Fantastische plek!

Riad Zinoun is een absolute aanrader als je in de stad Marrakech wilt verblijven in een leuk, typisch ingerichte Marokkaanse riad met een geweldige eigenaar! Hij is meer dan gastvrij! Riad Zinoun ligt op 2 minuten lopen van het bekende Djemaa el Fna plein. Het riad is gezellig ingericht en er wordt elke dag schoongemaakt. Heb het er goed naar m'n zin gehad!

Appartement Riad Zinoun info

• Aantal personenMeer dan 12