Hotel Riad Sirocco

Kleine hotelsWeer vandaag23°6°
Hotel Riad Sirocco

We hebben een aantal aanbieders voor Riad Sirocco voor je op een rij gezet:

Laatste review

Wij zijn hier begin augustus 2008 een week geweest. 'De afstand tot het centrum van Marrakech is met de auto heel goed te doen.

Er is in de buurt van de riad (loopafstand) niet veel te doen dus het is echt een plek om tot rust te komen. De riad ligt midden in een olijfboomgaard. Met de auto zit je binnen 10 minuten in het centrum van Marrakech. In Marrakech zelf is uiteraard van alles te doen!

Voor kinderen is dit denk ik niet echt heel leuk. Natuurlijk wel een mooi en groot zwembad.

Service is heel erg goed!! Eten is erg lekker, kamers zijn mooi en schoon (airco, douche en wc aanwezig. Geen televisie op de hotelkamers), beleefd personeel die er alles aan doen om het naar je zin te maken.

Kortom een hele goede plek om helemaal tot rust te komen!!

Op het complex staan ook bungalows. Deze zijn ook te huur en hebben een eigen zwembad.

Kenmerken
Airco
Restaurant
Sauna
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Riad Sirocco in het Nederlands

Prachtige locatie om tot rust te komen

Faycal & Inge
27-7-2009

Kortom een hele goede plek om helemaal tot rust te komen!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Sirocco in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Sirocco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.