Bed and Breakfast Riad Safa

6 reviews over Bed and Breakfast Riad Safa

• 2019
    9Ria Vos04-08-2019

heerlijk

mooie riad midden in het centrum, alles op loopafstand. aardige behulpzame mensen. lekker ontbijt en ook lekker diner. kamer is wel wat klein

Gereisd met vrienden in april 2019

• Oude reviews

10Jan Smits08-03-2015

Sfeervol en intiem

Een superplek om de medina te leren kennen. Op loopafstand van alle must-sees en Francoise (spreekt goed Nederlans) geeft goede tips en helpt zonodig door het maken van reserveringen. Uitstekend traditioneel ontbijt en een diner dat je qua kwalitiet nauwelijks ergens anders vind. Francoise en haar team hebben gastvrijheid in hun bloed en doen er alles aan om je thuis te laten voelen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2015

• 9Elke Nollet18-02-2009

Gezellige, familiale riad

Verbleven 7 nachten in deze mooie riad. Bij aankomst werden we door de 2 eigenaars heel erg vriendelijk ontvangen. We kregen 1 uur uitleg over de riad en de omgeving. Direct kregen we ook een handgetekende kaart om ons de weg te tonen in het doolhof van Marrakesh. De riad ligt echt in de medina en daardoor kun je het echte Marrakesh wel echt beleven. Het personeel is echt vriendelijk en gedienstig. In de riad is er een huiskat en de eigenaars hebben een hond. Je kunt echt van de hele riad gebruik maken. In de salons is er wel altijd een plaatsje ter beschikking en op het terras is het leuk vertoeven. Er is op het terras een jaccuzzi, maar die was bij ons niet in gebruik (winter/februari). In de salon kan iedere gast gratis gebruik maken van de laptop met internet. Je kunt op aanvraag ook in de riad eten. De maaltijden zijn sober maar zeker heel lekker. Jean-Michel en Frederique kunnen je zeker en vast enkele tips geven ivm restaurants, uitstappen, enz. ZEKER EN VAST EEN AANRADER!!!!

Gereisd met partner in februari 2009

• 9paul hofstee30-10-2008

oase van rust

Wat een heerlijke accomodatie.Gelegen in het hart van de medina en toch heerlijk rustig.Mooie kamers en twee prima gastheren.Spreken engels en regelen alles wat je wilt.Prima ontbijt en desgewenst een heerlijke lunch of diner. Ook regelen zij het vervoer van en naar de luchthaven.Een prima plek om het echte Marrakech te ontdekken.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Marian van Es29-10-2008

een echte aanrader midden in de medina

Dit mooi verbouwde Marokkaanse huis ligt in de medina. De eigenaren zijn twee Franse mannen. Zeer voorkomend, vriendelijk en attent. Zij vertellen je van alles over de stad en waar je goed en lekker kunt eten. De kamers zijn sfeervol ingericht. Op het dakterras kun je heerlijk relaxen. In de riad wordt heerlijk gekookt.

Gereisd met familie in oktober 2008

Bed and Breakfast Riad Safa info