Hostel Riad Rahba

Hostel

We hebben een aantal aanbieders voor Riad Rahba voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Riad Rahba in het Nederlands

Goedkoop met uitstekende ligging

Henny
21-10-2009

Even zoeken naar het adres maar de riad ligt slechts 1 minuut van de Jemaa El Fna: hartje centrum dus, in een straat vol kleine winkeltjes. De lage prijs geeft een schone kamer, de sfeer is echt Marokkaans. Service en warmwatervoorziening zijn net voldoende. Voor wie niet teveel eisen stelt en de sfeer van de souks volop wil meemaken een goede keus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Riad Rahba in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Riad Rahba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.