Hotel Riad Qodwa

18 reviews over Hotel Riad Qodwa in het Nederlands

Heerlijk ontspannend hotel

B. Bou
28-5-2017

Mooi zwembad, lekker eten, vriendelijk personeel, dagelijkse shuttle-bus naar Marrakesh, slechte wifi-verbinding.

Niet te veel verwachten.

Saskia
14-3-2016

Zie je het glas halfvol of half leeg, zo is het een beetje..... Na de Sahara-tour (touroperator) vonden we het prima uitrusten hier. Er is inderdaad achterstallig onderhoud en het duurt inderdaad lang voordat je eten komt en niet alles is even schoon, maar je kon wel heerlijk in de zon ontbijten en lekker op de bedjes bij het zwembad liggen.

Personeel is wisselend, van chagrijnig tot vriendelijk. Als je klaagt wordt er snel beloofd er iets aan te doen, maar dat gebeurt niet altijd..... een beetje de humor er van inzien en bedenken dat je er voor weinig geld zit (wij althans) en dan is het zeker oké.

Ergste ervaring in 25 jaar tijd.

Martin
12-1-2016

Hotel ziet er in eerste instantie mooi uit, maar van dichtbij is nagenoeg alles kapot en/of versleten.

Eten was zo slecht dat we na de eerste dag het Haf pension lieten voor wat het was en uit gingen eten.

Personeel was onvriendelijk en bij vlagen zelfs onbeschoft.

Kamers zien er ook in eerste instantie mooi uit maar ook hier veel kapot en/of versleten.

Voor het werk zou ik hier niet eens weer komen laat staan voor een vakantie.

Waardeloos, nooit meer!

Sandra Simons
29-12-2015

Het hotel was in het verleden misschien erg mooi, maar hier is weinig meer van over! Geen onderhoud, slechte vieze kamer, douche kapot, wc die niet doortrekt enz... Op het eten moet je lang wachten en het is niet te eten! De shuttle naar marrakesh is ook een farce, er kunnen namelijk maar 8 personen naar Marrakech en de rest heeft pech! Wij komen hier nooit meer !!

nooit meer

Joyce en Jamy
14-9-2015

Wat een vies Riad.

Wc onder de gele vlekken.

Douchegordijn beschimmeld

Bed onder gele vlekken

Kakkerlakken in slaapkamer en douche.

Lekker relaxed

Els
31-3-2015

Lekker rustig gelegen met een grote tuin. De pauwen van de buren verwelkomen je. Het eten is niet in buffetvorm maar wordt voor jou bereid, vandaar de soms wat langere wachttijd. Personeel is vriendelijk en heel behulpzaam. Zowel Frans als Engels zijn geen probleem. De badkamer is wat pover maar wel proper. Elke dag werden de bedden opgemaakt en handdoeken die je op grond legt worden vervangen. Zeepjes en shampoo dien je zelf te voorzien. Wij hebben het hier prima naar onze zin gehad na de drukte van de stad. Om 3u.30 stond de chauffeur al voor ons klaar om ons terug naar de luchthaven te brengen.

Niet te veel van verwachten

Michelle en Richard
30-10-2014

Wij zijn in oktober geweest en hebben de vakantie geboekt via veiling. Verwacht gewoon niet te veel van het hotel, dan valt het mee. De kamers zijn niet heel schoon, maar het is te doen. Het eten is niets bijzonders en je moet soms erg lang wachten op je eten (1,5 uur bijvoorbeeld). De ligging is prima als je van rust houdt. Het is erg afgelegen. Met de gratis shuttlebus wordt je naar Marrakesh gebracht, maar wel op tijd reserveren! En houdt er rekening mee dat de bus maar 3x per dag rijdt (11.00, 16.00 en 18.00). Personeel is vriendelijk, al spreekt er maar eentje Engels. Wij waren er overigens tijdens het offerfeest. Dit feest duurt 3 dagen, waarvan er 1 dag heel weinig open is in de stad. Wel een dingetje om rekening mee te houden voor de mensen die volgend jaar oktober willen. Je ziet overal bloed, dode schapen en schapenkoppen op straat... Brr. Verder hele fijne vakantie gehad. Ook heel goedkoop, dus verwacht gewoon niet te veel, dan is het best te doen.

Dit nooit meer

sigrid
23-10-2014

Menu kaart is erg klein en als je wat wilt bestellen blijkt de helft er niet meer te zijn. Daarnaast moet je rekenen op minimaal 1 uur tot 1 1/2 uur voordat je eten geserveerd wordt. Schonehandoeken krijg je de tweede dag niet. Ze beloven je kamer op te ruimen maar doen dit uiteindelijk niet. Tuinen zijn jammer genoeg niet bij gehouden. Zwembad wel netjes schoon, maar heeft achterstallig onderhoud en gevaarlijk voor kleine kinderen. Is te zien dat het vroeger een mooi riad was, maar nu erg achterstallig onderhoud.

Tegenvaller

Berry
11-10-2014

Bij aankomst lijkt het geweldig, maar schijn bedriegt!

Het personeel probeert echt hun best te doen, maar ze hebben gewoon de middelen niet om het de gasten naar hun zin te maken.

Zeer veel achterstallig onderhoud en verwaarlozing!

Ontbijt, lunch em diner ronduit belabberd!

Drinken, zeer beperkte keuze ( water, thee, koffie)

Jammer, het personeel is aardig maar verder houd het op!

dit nooit meer

mandy
10-10-2014

echt slecht hotel

vieze wc

fontijnen die het niet doen

dakterras vies

alles is niet onderhouden

droog brood

45 a 60 min op ontbijt wachten

hun bepaalde hoe laat ik naar marrakesh mocht en hoe laat ik opgehaald werd.

We hebben een aantal aanbieders voor Riad Qodwa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Qodwa in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Qodwa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.