Hotel Riad Nasreen

Kleine hotelsWeer vandaag28°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Riad Nasreen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Riad Nasreen in het Nederlands

een oase in Marrakech

Marijke
5-4-2011

Mooie kamers met grote (iets te harde) bedden. Elke dag werd de kamer opgeruimd en schoongemaakt. Zelfs vuile was werd ongevraagd gewassen en gestreken. Zeer hartelijk personeel. Vlakbij de soukhs en met een mooi dakterras.

Ontbijt jammer genoeg typisch Marrocaans; veel koolhydraten en bomvol suikers. Maar goed verzorgd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Nasreen in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Nasreen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.