Géén boekingskosten

MarokkoMarokkoMarrakech

6.2VoldoendeScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Riad Meriem

• 4Fien van Maaren04-04-2019

Nooit meer.

Ongezellig, sombere koude hal, koffiebar waar nooit iemand zat. Slechte WiFi. Karig ontbijt, niet bijvullen ,steeds vragen om iets, groen gekookte eieren, personeel zag werk niet. Kamer stonk naar rioollucht, gewisseld voor kamer met balkon met stoeltjes waar je niet meer op kon zitten omdat het ijzerdraad ooen lag, lamp kapot, iets van gezegd,niks mee gedaan. (Kamermeisje uiteindelijk wel) Personeel receptie niet echt vriendelijk.

• 4Jasmijn Maas18-03-2019

Zeer teleurstellend

Ik heb 5 nachten in de hotel verbleven met mijn opleiding, iedere dag was er wel iets. Dag 1; wc van onze kamer spoelde niet door, erg vervelend maar gelukkig kwam er gelijk iemand dit oplossen. Toen wij 's avonds terug kwamen in onze kamer maakte de wc nog steeds lawaai waardoor we niet konden slapen. Om 01.30 toch maar besloten om terug te gaan naar de receptie. Wij kregen een andere kamer toegewezen en konden wij eindelijk rustig slapen. Dag 2; het hotel had een fout gemaakt met de indeling van de kamers onder de studenten. Kamers moesten per direct ontruimt worden en studenten werden verdeeld onder de lege bedden die nog over waren. Dag 3; het pasje van de kamer deed het niet meer. Dag 4; het pasje was weer stuk dus ging ik naar de receptie om dit nogmaals op te lossen. De man van de receptie werd boos en zei dat ook wij onze kamer moesten verlaten. Zonder hulp van het hotel moesten wij zelf uitzoeken hoe dat wij dit gingen oplossen

• 7Fam. Westerdijk26-08-2015

Een aangenaam verblijf in de stad

Het hotel heeft mooie, ruime kamers met fijne bedden en een koelkast. De royale badkamer heeft een bad met een heerlijke douche. Het toilet is apart. In de binnentuin zijn twee leuke zwembaden. Er is gratis WiFi in de lobby en bij het zwembad. Het diner (in buffetvorm) vonden wij tegenvallen. Het ontbijt was wel goed. Het hotel is geheel alcoholvrij. Hotel Meriem ligt in het centrum van het nieuwe deel van de stad. Het Jamaa el Fna plein is te lopen. Tip: er hangt een plattegrond van Marrakech op de achterzijde van de kolom bij de lift.

• 7Patrick&Natascha21-06-2015

Hotel tijdens rondreis

Het hotel geeft zelf aan 4-sterren te zijn maar gezien het vrij eentonige en minimaal aan keuze tijdens het ontbijt- en avondbuffet is dit ook aan de hoge kant. De kamers zijn prima, afhankelijk aan welke kant je zit aangezien de eerste keer het een kleine kamer zonder balkon was en de tweede keer was deze kamer veel groter met een ruim balkon. Personeel is vriendelijk en behulpzaam alleen in de avond kun je na 22:00 uur geen drinken meer krijgen gezien de bar dan sluit.

• 7Marion12-10-2014

Standaard hotel, prima voor een stedentrip.

Goed eten : 2 zalen met ieder een buffet. Lunch en diner zijn bijna hetzelfde en het ontbijt is simpel. De kamers zijn niet groot maar wel netjes. Ligging is buiten het centrum. Gratis WIFI.

• 8Bram van der Kamp25-02-2013

Goede middenklasser

Kamers zijn in orde. Verwacht geen superluxe maar standaard. Hotel ligt in nieuwe gedeelte van de stad. Met de taxi ben je voor E2,- in het centrum op La Place met zijn markt en leuke restaurants en bars.

Hotel Riad Meriem info

Entertainment

• SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    97 Derb El Cadi - Medina , 40008