Hotel Riad Mariana

Kleine hotelsWeer vandaag22°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Riad Mariana voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Riad Mariana in het Nederlands

Niet verder zoeken dit is het.

Walter
7-10-2011

Riad Mariana is een echte streling voor elke levensgenieter. De wonderlijke tagines op authentieke wijze bereid door Chef Fatima, met de beste en charmante bediening door Abdul en neem daar nog bij de vriendelijkheid van de kamer verzorging door Saida die in de puntjes uit gevoerd is, dat alles onder de kundige leiding van de gastheer meneer Philip, dan pas kan je spreken van een geslaagde vakantie die boven onze verwachting uitkwam.

Midden in de medina

Rob
29-10-2010

Modern en mooi verbouwde riat op 10 minuten lopen van het beroemde Djemna El Fna plein. Parkeren op 150 meter. Diner goed maar ad prijzige kant. Ontbijt op heerlijk dakterras en met verse jus. Hamman in de riat stelde niet zoveel voor, maar de massage (op de kamer) was wel weer heerlijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Mariana in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Mariana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.