Hotel Riad Magi

2008

In de Medina van Marrakech, 3 minuten lopen vanaf het een

J. Fransen
17-5-2008

In de Medina van Marrakech, 3 minuten lopen vanaf het grote plein, een oase van rust en gastvrijheid. 5 mooie kamers, 1 kleine, allemaal apart gekleurd en ingericht. Op dakterras wordt het prima onbijt geserveerd. Dineren ook mogelijk. Aankomst wel melden want de bagage moet met karretjes over het grote plein worden vervoerd vanaf/naar taxi's. Door centrale ligging zijn alle bezienswaardigheden op zeer korte loopafstand.

Gereisd Met vrienden in mei 2008

• AdresDerb Moulay Abdul Kader, Derb Dabach 40000
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Riad Magi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Magi in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Magi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.