Hotel Riad Lorsya

Kleine hotelsWeer vandaag24°13°
Hotel Riad Lorsya

We hebben een aantal aanbieders voor Riad Lorsya voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Riad Lorsya in het Nederlands

Met vrienden

Geweldig Riad

Sonja
23-11-2016

Heerlijk Riad middenin het sfeervolle Medina. Een oase van rust. Heerlijk terugkomen na alle hectiek in de Sooks. Je moet er zeker een keer dineren. Het personeel doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, maar doen dat op een zeer bescheiden manier. Het was er gewoon geweldig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Lorsya in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Lorsya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.