Hotel Riad Les Oliviers

Hotel Riad Les Oliviers

We hebben een aantal aanbieders voor Riad Les Oliviers voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Riad Les Oliviers in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Eric
5-5-2017

Nette Riad voor een redelijke prijs. Goede ligging en vriendelijk personeel. Kregen een upgrade naar een suite die eigenlijk voor 4 personen was terwijl we met tweeën waren. Lokatie ligt in een stuk waar veel riads naast elkaar liggen. Tegenover de straat is een taxistandplaats. Goede informatie over de stad gekregen en behulpzaam personeel.

Verschrikkelijk

Els
28-6-2012

Dit was onze huwelijksreis! En ik heb echt tranen gelaten. Onze kamer zag er verschrikkelijk uit. Wij hebben meteen contact opgenomen met de touroperator en véél foto's genomen zodat we een deel van ons geld konden recupereren. Kamer was 3m op 3m, bezetsel kwam van de muren, geen warm water. Het ontbijt was niet veel beter, we gingen met honger van tafel. 3 kleine stukjes brood voor ons twee met wat confituur of een pannekoekje. Zwaar teleurgesteld.

Vrij bedrieglijk!!

Lens Gaby
18-4-2009

Kamers op de website zien er fris en mooi uit! Maar wat een ontgoocheling: kamers zijn heel klein, bezetting valt van de muren, absoluut niet gezellig!! Misschien beter als je de duurste kamers neemt!Meisjes die kamer onderhouden zijn echt vriendelijk. De man die de receptie doet, probeert je telkens naar een bepaald (duur) restaurant te sturen. Het eten in Celia (andere riad van dezelfde eigenaar) is ondermaats.

"Dit nooit meer"

Anna
4-3-2009

geboekt, website in nederlands maar bij klacht kennen ze onze taal niet, mooie ligging riad maar kammers niet de goedkoopste zijn echt erg slecht weinig of geen water. plusje onbijt op dakterras

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Les Oliviers in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Les Oliviers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riad Les Oliviers scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.