Kleine hotelsWeer vandaag33°17°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Riad Les Hibiscus voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Riad Les Hibiscus in het Nederlands

Mooi maar wel minpunten

F de bruyn
13-1-2017

Super mooi Riath midden in de Soukhs super schone zeer eenvoudige kamer ontbijt en avond eten zeer vers maar eten wat de pot schaft qua drinken alleen koffie thee of water Riath ligt aan ongeveer 100 m lange slecht verlichte steeg op kamer weinig stopcontacten en zwak licht niet voor invaliden toegankelijk Marrakech zelf in de sous heel erg hectisch met gevaarlijk rijdende brommers Op het grote plein volop te doen alleen s avonds het eetgedeelte kun je bijna niet normaal lopen Door de mensen die je aan tafel willen hebben kijk uit voor zakkenrollers en de hele dag Door voor oplichters te weinig terug geven te hoge rekening zogenaamde gidsen komt bij alle beroepen voor bij koetsrijder sapmanetjes restaurant enz

Gereisd Met partner in januari 2017

Prachtig

Seeuws-Tondat
3-10-2012

Mooie Riad en zeer goede ligging, 3 min stappen van het Jeema El Fnaa plein. Personeel was zeer vriendelijk, de kamers waren zeer goed. Het was er zeer rustig en toch was alles dichtbij. Aanrader voor wie Marrakech wilt verkennen

Gereisd Met partner in september 2012

zeer goede Riad

Seeuws Philip
3-10-2012

deze Riad is aan te bevelen wie Marrakech wilt bezoeken.Zeer goede ligging 3 min stappen van het Jemma el Fna plein, vriendelijk personeel en mooie kamers

Gereisd Met partner in september 2012

Prachtig Riad, perfecte locatie

Sybille
27-3-2010

Wij hebben een geweldige tijd gehad in Hibiscus. De locatie is geweldig, je loopt vanaf het plein in 3 minuten naar het Riad. Even kloppen op de deur en je bent binnen. Ze hebben ophaal en wegbrengservice vanaf het vliegveld. Het ophalen zouden wij wel aanraden daar het zo voor het eerste keer wel lastig te vinden is. De kamers zijn prima. Niet zo ruim maar van alle gemakken voorzien.

Minpunt is dat het wel vrij gehorig is en ze spreken bijna geen Engels. Wel Frans.

Al met al zeker een aanrader !!!

Gereisd Met partner in maart 2010

Super!

Den & Mel
10-8-2009

Hele mooie/rustige/nette riad. Over het algemeen bezet door veel Franse toeristen.

Superligging midden in de oude Medina. Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Beetje karig ontbijt maar ze schenken er wel alcohol (duur!). 8 dagen geweest met vriendin, super vakantie gehad!

Gereisd Met partner in juli 2008

Super!

Den & Mel
10-8-2009

Hele nette riadh midden in de oude Medina. Let niet op het gangetje bij aankomst, de binnenkant en de kamers zijn prachtig en erg netjes.

Zijn 8 dagen in Marrekech geweest, jan eind juli tot augustus 2009. Dit is een hele goede uitvalsbasis om Marrakech en omgeving te verkennen en je rust te vinden in de warme en drukke stad.

Het ontbijt was prima maar een beetje karig ( 2 potjes jam, wat brood, flensjes en koffie/jus ) vandaar een 6 voor eten.

Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Verstaan goed Engels maar spreken hoofzakelijk Frans.

Gereisd Met partner in Mon Aug 10 2009 22:32:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aangenaam!

Staelens
26-1-2009

Een aanrader! super ligging maar toch rustig. Zeer aangenaam en net hotel.

Gereisd Met vrienden in Mon Jan 26 2009 17:04:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenGolfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBowling
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Les Hibiscus in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Les Hibiscus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.