Hotel Riad Les Ammonites

Kleine hotelsWeer vandaag26°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Riad Les Ammonites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Riad Les Ammonites in het Nederlands

Gastvrij, sfeervol en op een top lokatie.

de Graauw
22-9-2009

Zeer gastvrije Riad. Je betaald iets meer maar dan heb je ook wat!

Schoon klein zwembadje. Kamers zeer sfeervol ingericht. Personeel zeer behulpzaam en gastvrij. Midden in de Souks, vlakbij Jemaa El Fna.

Een aanrader, wij komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Les Ammonites in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Les Ammonites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.