Géén boekingskosten
/Marokko/Marokko/Marrakech/Hotels Marrakech/Hotel Riad La Maison Rouge

Riad La Maison Rouge

MarokkoMarokkoMarrakech

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Riad La Maison Rouge voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 10 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 10 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Riad La Maison Rouge

• 8Thea07-10-2013

Mooi riad voor een paar dagen

Een oase van rust na ee drukke dag in de stad zelf... De kamers worden elke dag schoongemaakt.. Het interieur heeft een eigen style.. Modern maar met een Marokkaans jasje... Op het dag is een klein zwembad waar je na een dag winkelen/wandelen dankbaar gebruik van maakt. Je kunt ook heerlijk zonnen op de lounge banken. De kamers zijn schoon en het personeel super vriendelijk. Je kunt s'ochtends eventueel boeken voor het avond eten. De manager komt s'ochtends langs en maakt met iedereen een praatje. De kamers zijn niet groot, maar voor een paar dagen zeker te doen. Het ligt in een zijstraat, maar daarna ben je meteen in de drukte, echter dit is in de gehele stad zo... Als je voor de rust komt moet je zeker niet naar deze stad gaan... De bedden zijn normaal, niet zacht en niet hard.. Je komt niet zomaar binnen in het Riad en de privacy is dus duidelijk een plus punt. Het zou gehorig kunnen zijn, door het binnenplein, maar iedereen hield zich netjes aan de regels... Wij zeggen T OP !!!!

• 6DB27-12-2011

Leuke aankleding, echter slechte ligging

De weg door de oude binnenstad naar en van de riad is heel onprettig om te lopen. Smalle of helemaal geen stoepen, drukte en vooral stinkende uitlaatgassen door scooters en oude auto's die dicht langs lopende mensen als gekken rijden. Personeel van riad wel heel vriendelijk en hulpzaam. Kamers echter overgeprijst zoals alles in Marrakech.

• 8Mattijn Stork06-10-2010

Topplek om Marrakech te ontdekken!

Wat een superleuke Riad! Echt een topplek om te gebruiken om Marrakech te ontdekken. Kamers zijn op en top Marokkaans ingericht: je moet je even instellen op iets minder luxe standaarden dan een westers 3-sterren hotel, maar het heeft absoluut veel charme, dus als je daar van houdt: superlocatie! In een kwartiertje loop je zo het centrum (Djemaa el Fna) in via de smalle straatjes, lijkt wel een doolhof! Voordeur zit altijd op slot, dus uitstekende privacy, waardevolle spullen kunnen gewoon achterblijven als je dat zou willen. Ontbijt prima te doen: als je meer wil, gewoon vragen: geen probleem. Borrel op het dakterras aanrader! Lekker plons-bad op het dak: nodig bij 40 graden! Het is er niet muisstil omdat er Marokkaanse ramen (geen glas, wel luiken) inzitten en alle kamers op de (overdekbare) binnenplaats uitkomen. Sfeertje helemaal Oosters, hebben er een leuke tijd gehad.

• 5P&T19-05-2010

Gezellig maar wel een beetje gaar

Riad Rouge ligt geweldig centraal en het ziet er leuk uit. Je komt ook snel in contact met andere mensen en de eigenaren zijn vriendelijk. Het is erg gehorig maar niet tot laat in de nacht. Het ontbijt was karig. Onze kamer was erg versleten, muf en een beetje smerig. Het bed voelde als de rocky mountains. Er was geen licht in de badkamer en dat is erg vervelend in een donkere ruimte zonder ramen (de spiegel was waarschijnlijk ook niet schoongemaakt sinds de bouw van het hotel). Na het douchen werd de hele kamer (en onze spullen) nat. We zijn eerder weg gegaan maar moesten wel de volle mep betalen omdat we geboekt hadden via internet. Ik zou er niet meer heen gaan, we hebben in Marokko voor hetzelfde geld veel betere hostels gehad.

• 9Sandra Hester15-09-2009

Verwennerij

Wat een heerlijke riad en wat een lieve behulpzame mensen, dit heeft er zeker toe bijgedragen dat we hier in Marrakech een paar mooie dagen hebben gehad. Bij ontvangst kregen we meteen Marokaanse thee aangeboden. We hebben één keer in het riad avondgegeten, wat zeker een aanrader is. Wij zaten op het dakterras te genieten van een overheerlijke tajine door één van de medewerkster zelf gemaakt. Ontbijt ook lekker met elke dag verschillende lekkernijen. Kamers erg sfeervol ingericht. Het is een stukje lopen naar het grote plein, maar dit was niet hinderlijk ver. Echt een aanrader, mede door de persoonlijke aandacht die je hier krijgt.

• 8Dorien01-03-2009

sfeervol, RUSTIG en aan te raden!

La Maison Rouge is een sfeervol, in typisch (moderne) Marokkaanse stijl ingerichte riad. De kamers liggen op 3 verdiepingen om een binnenplaats heen. De binnenplaats kan worden afgesloten als het regent of in de winter om het warmer te houden. Het is er erg schoon, wat voor ons een verademing is met kinderen van 6, 8 en 10 jaar. Op het dakterras is een klein zwembad, dat door onze kinderen erg werd gewaardeerd (weer was rond 25 graden). Regelmatig zagen we ooievaars overvliegen met nestmateriaal. Ze nestelen op de vlakbij gelegen paleismuur. Het onbijt is super uitgebreid en de bediening erg vriendelijk. Vanaf de riad is het 15 minuten lopen naar het Jemaa el-Fna plein door het oude gedeelte van de stad. Het is wat langer lopen, maar je ziet onderweg wel het echte Marokkaanse (straat)leven, iets wat je in het nieuwe gedeelte van de stad (bijna) niet ziet. Op 5 minuten ligt een klein pleintje waar je heerlijk kunt eten en gewoon je ogen uitkijkt (vlakbij ook een koets standplaats).

• 8cdb17-12-2008

Mooie riad, oase van rust in Marrakech

Een heerlijke plaats om te verblijven. In een achteraf gelegen steegje een heerlijk rustige plek om bij te komen van de hectiek in de medina. De junior suite was erg comfortabel en goed ingericht. Fred is erg behulpzaam. Een kwartier lopen van het Jemaa el Fna, door een leuke winkelstraat. 5 minuten lopen van het paleis en in de buurt van de Kosy Bar en La Tanjia restaurant. Leuke plekjes om te lunchen, dineren of alleen maar wat te drinken.

• 8marcella27-11-2008

leuk romantisch hotel

Wij werden met de taxi bijna voor het hotel afgezet, het hotel ligt in een doolhof van straatjes. We werden vriendelijk ontvangen en konden rond 12 uur in de kamer terecht. Het is een rustig gelegen hotel je hebt absoluut geen geluidshinder van de stad. Wij hadden een junior suite geboekt deze liggen op de begane grond en zijn groter dan de standaard kamers. De kamer was netjes en leuk ingericht. Het ontbijt was goed verzorgd en lekker. Vriendelijk personeel. Binnen 15 minuten zit je op het Jmaa el Fna plein via een leuke wandelroute. Ik ben zelf reisadviseuse en ik zou mijn klanten zeker aanraden om dit hotel te boeken voor hun verblijf in Marrakech.

• 9Allard en Marieke13-07-2008

Wij hebben hier 3 nachten geslapen en het is werkelijk een oase van rust in een drukke stad.Toen wij door de taxi werden afgezet, vreesden wij het ergste doordat het er aan de buitenkant onopvallend uitziet en in een smal ous straatje ligt.Maar eenmaal binnen...ZUCHT. Mooi Dakterras en behulpzaam en vriendelijk personeel. Eten moet je bij het ontbijt reserveren, maar is echt heerlijken veel te veel! Kamers zijn niet ruim maar sfeervol! De ligging is in het oudere gedeelte dus wanneer je de deur uitloopt is het even wennen aan het straatbeeld, maar dan waan je je wel in het ECHTE Marrakesch! Wij komen terug..!!

• 8Josine07-02-2007

Een oase van rust in het drukke Marrakech. Ligt in een wirwar van straatjes in de Joodse wijk in het centrum van Marrakech. Is goed zoeken voordat je het gevonden hebt. Maar spreek gewoon iemand en vraag die persoon de weg. De lokale bevolking weet goed de weg en voor een klein bedrag brengen ze je waar je wezen moet. Riad is goed verzorgd. Doet romantisch aan. Kamer is eenvoudig maar heeft een geweldige sfeer. Ontbijt met heerlijk verse koffie, thee, jus'd orange, broodjes cake etc. Ligt 10 min lopen van het bekende Djem el Fna.

Hotel Riad La Maison Rouge info

• TweepersoonsbedBeschikbaar
  • Verwarming individueel geregeldBeschikbaar

Entertainment

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters