Hotel Riad Karmela ****

• Activiteiten8,0

4 reviews over Hotel Riad Karmela in het Nederlands

Erg mooi en gastvriendelijk

Samira, 26-11-2016

We werden heel goed ontvangen en kregen uitleg over Marrakech en wat je allemaal moet weten. De riad ligt op circa 10 minuten (zonder oponthoud) van het grote plein. De buitenplaats (lobby) is heel erg mooi. De mensen zijn heel vriendelijk. De suite die we hadden was best groot. Verder heb ik er weinig op aan te merken, behalve dat de douche slecht af te stellen was; het was veel te heet of te koud. Ik vind het in ieder geval voor herhaling vatbaar!

super!

Inge, 21-11-2010

Wat een mooi riad, ik stond versteld toen ik binnenkwam vanuit de hectiek van buiten. Mooie binnenplaatsen, super dakterras en een mooi kamer, alleen weinig warm water, maar dat mocht de pret niet drukken.

De ligging is aan de ene kant ideaal, op loop afstand van de souks, het bekende je jemaa el fna plein etc. Het nadeel vond ik dat er geen taxis in de buurt van het hotel konden komen. En de vele straatjes (zonder naam) zijn een kriem, maar vanuit het jemaa el fna is het goed terug te vinden al voelen de kleine straatjes in het donker soms onveilig aan. Desondanks zou ik dit riad zeker aanraden, het personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Geweldig

Limbeek, 29-10-2010

Riad Karmela is enorm sfeervol, ligt hartje centrum op loopafstand van alle winkeltjes en markten. De eigenaar is enorm behulpzaam en geeft uitstekende tips voor goede restaurantjes en winkels. De kamers zijn allemaal anders ,zeer sfeervol en heel netjes. Ontbijten en dineren op het terras is buitengewoon. Het is een oase van rust binnen de hectische stad.

Wat een topper!

Truus, 30-3-2009

Wat een ontvangst in Riad Karmela: een vriendelijke, rustige lach en thee met koekjes. En dat tussen alle hectiek van Marrakech. Het hotel ligt heerlijk rustig, aan de rand van de souks. Binnen tien minuten ben je op het plein djemaa el fna. Het hotel heeft bovendien een prachtig dakterras en je kan je laten verwennen door de hammam. Hotel heeft tevens huisdieren: kleine landschildpadjes. Bijzonder leuk! Ik kan je dit hotel zeer zeker van harte aanraden. Je zult er een super goede tijd hebben. Bovendien voel je je er ook nog veilig! (ook als meisje)

We hebben een aantal aanbieders voor Riad Karmela voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Karmela in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Karmela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riad Karmela scoort een 9.4 uit 10 op basis van 22 reviews.