Kleine hotelsWeer vandaag36°20°

6 reviews over Hotel Riad Karmela in het Nederlands

Aanrader

Groothuis
10-6-2019

Erg mooi hotel midden in de drukke medina. Oase van rust in het hotel, dan heb je niet meer door dat je in de drukke binnenstad zit. Personeel was super vriendelijk en wilden alles voor je doen. We konden zelfs het hotel bellen wanneer we in de 'problemen' zouden komen. Wij waren daar tijdens de ramadan waardoor iedereen 's avonds tot leven komt en kan je bijna niet door de straten lopen door de drukte. Werd ook afgeraden voor ons om 's avonds de stad te verkennen (twee dames). Overdag nog steeds druk, maar erg leuk met alle winkeltjes. Wel veel brommers en scooters die door de kleine straatjes racen, pas op dat ze je niet van de sokken rijden. Aanrader om te bezoeken, je begeeft je in een totaal andere wereld!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Zond van je geld

Ted
24-12-2018

Prima hotel en dat is maar goed ook , want het is niet bekwaam om daar op straat te komen Ongelooflijk wat een nare sfeer en mensen daar Gaat maar om een ding ; geld. Ons niet meer gezien daar

Gereisd Met partner in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Erg mooi en gastvriendelijk

Samira
26-11-2016

We werden heel goed ontvangen en kregen uitleg over Marrakech en wat je allemaal moet weten. De riad ligt op circa 10 minuten (zonder oponthoud) van het grote plein. De buitenplaats (lobby) is heel erg mooi. De mensen zijn heel vriendelijk. De suite die we hadden was best groot. Verder heb ik er weinig op aan te merken, behalve dat de douche slecht af te stellen was; het was veel te heet of te koud. Ik vind het in ieder geval voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met vrienden in november 2016

super!

Inge
21-11-2010

Wat een mooi riad, ik stond versteld toen ik binnenkwam vanuit de hectiek van buiten. Mooie binnenplaatsen, super dakterras en een mooi kamer, alleen weinig warm water, maar dat mocht de pret niet drukken. De ligging is aan de ene kant ideaal, op loop afstand van de souks, het bekende je jemaa el fna plein etc. Het nadeel vond ik dat er geen taxis in de buurt van het hotel konden komen. En de vele straatjes (zonder naam) zijn een kriem, maar vanuit het jemaa el fna is het goed terug te vinden al voelen de kleine straatjes in het donker soms onveilig aan. Desondanks zou ik dit riad zeker aanraden, het personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in november 2010

Geweldig

Limbeek
29-10-2010

Riad Karmela is enorm sfeervol, ligt hartje centrum op loopafstand van alle winkeltjes en markten. De eigenaar is enorm behulpzaam en geeft uitstekende tips voor goede restaurantjes en winkels. De kamers zijn allemaal anders ,zeer sfeervol en heel netjes. Ontbijten en dineren op het terras is buitengewoon. Het is een oase van rust binnen de hectische stad.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 17 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een topper!

Truus
30-3-2009

Wat een ontvangst in Riad Karmela: een vriendelijke, rustige lach en thee met koekjes. En dat tussen alle hectiek van Marrakech. Het hotel ligt heerlijk rustig, aan de rand van de souks. Binnen tien minuten ben je op het plein djemaa el fna. Het hotel heeft bovendien een prachtig dakterras en je kan je laten verwennen door de hammam. Hotel heeft tevens huisdieren: kleine landschildpadjes. Bijzonder leuk! Ik kan je dit hotel zeer zeker van harte aanraden. Je zult er een super goede tijd hebben. Bovendien voel je je er ook nog veilig! (ook als meisje)

Gereisd Anders in maart 2009

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Karmela in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Karmela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.