Hotel Riad Ineslisa

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag27°16°
Hotel Riad Ineslisa

We hebben een aantal aanbieders voor Riad Ineslisa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Riad Ineslisa in het Nederlands

Schitterend hotel en zeer vriendelijk personeel!

Marlous Reijersen van Buuren
1-1-2013

We zijn 5 dagen naar Marrakech gegaan en hebben hier 4 nachten geslapen. Het hotel is vrij klein, zit in het noorden van de Medina. Het is echt een authentiek hotel. Het ontbijt en avond eten is heerlijk!

Het personeel is ontzettend vriendelijk. Zo had ik per ongeluk mijn ticket voor de sauna weggegooid, die we de volgende dag netjes kregen. Deze hadden ze uit de vuilnis gehaald omdat ze zagen dat we er nog niet waren geweest! We hebben er 1 x avond gegeten, wat heerlijk was! Er komt een dame speciaal voor naar het hotel die dan 3 uur van te voren al begint met koken. Ontbijt bestaat uit zoete broodjes met verse jus, heerlijk!

vanaf het hotel kan je met de taxi, wat 2 euro kost, naar het centrum. Locatie is goed bereikbaar en zit vlakbij een moskee, waardoor alle taxichauffeurs het weten te vinden.

Echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Ineslisa in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Ineslisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.