Tijdelijk €25 aanbetaling

Riad Honey

9.9FenomenaalScore uit 15 reviews

• Airconditioning

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Riad Honey voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Riad Honey

• 10B. Masselink06-09-2011

Aanrader

Tis alweer een flink aantal maanden dat ik in deze riad heb mogen verblijven, maar ik kon het eigenlijk niet over mijn hart verkrijgen om geen positieve reactie achter te laten. Lieve mensen met een interessante kijk op de wereld.

Geniet van dit kleinschalige riad met een heerlijk dakterras. Vraag of de zoon van de eigenaar je mee neemt de bergen in, je zult hartelijk ontvangen worden bij familie diep in de bergen.

De ligging is leuk, net buiten de toeristische paden in een steegje.

Vergeet niet te verdwalen!

• 10sandra13-10-2010

Oase in Mitten der Medina

Bereits beim Betreten des Riad Honey wird man von unheimlicher Ruhe erfasst.Die Geschaeftigkeit der Stadt schliesst sich von selbst aus. Auf sehr warmherzige und freundliche Art wird man sogleich vom Riadeigentuemer begruesst. Waehrend des gesamten Aufenthalts ist das Personal sehr bemueht und extrem hilfsbereits. Egal ob um Organisation eines Ausfluges oder um eine Stadtfuehrung gebeten, alles wird prompt und perfekt geboten. Ich empfehle das Riad Honey an Alle die Erholung und Ruhe suchen.

• 10Helmut und Christa14-03-2010

Wir kommen wieder!

Wer orientalische Gastfreundschaft in stimmungsvoller Umgebung erleben will, ist im Riad Honey bestens aufgehoben. Ein herzliches Dankeschön an [*], [] und [] für die liebevolle Fürsorge für ihre Gäste. Diese Woche wird uns unvergesslich bleiben. Wir kommen wieder.

Christa und Helmut Bauckner

[*Namen von Privatpersonen / Personal werden gemäß unseren Regeln nicht veröffentlicht. Die Zoover-Redaktion.]

• 10Paul Van den Brande09-01-2010

gewoon onvergetelijjk

Al van bij onze aankomst werden we hartelijk ontvangen door Lahcen, Youssef en de eigenares. Mooie ruime kamers. De Riad is gelegen in de drukke Medina en op 10 minuutjes wandelafstand van het drukke plein. In de Riad is een dakterras waar men het ontbijt of het diner kan gebruiken. Er zijn hier overheerlijke gerechten die met de nodige kunst worden klaargemaakt. Een echte aanrader ! ! ! !

• 10Hubert08-01-2010

Wir kommen wieder!

Mit Worten lässt sich der Aufenthalt in Marrakesch und im Riad Honey nicht beschreiben. Man muss es erlebt haben, gefühlt haben, die Oase der Ruhe mitten in einem Märchen aus 1000 und einer Nacht. Ein Vollbad der Sinne aus Gerüchen, Stimmen, einer anderen Kultur, dem Trubel der Medina und der Stille hinter den Mauern des Hauses mit herzlichen Menschen und einer ausgezeichneten Gastfreundschaft. Meine beiden Töchter und ich haben unvergessliche Tage in Marrakesch und im Riad Honey verlebt.

• 10Hubert dormeier08-01-2010

Schoppen in Marakesch

Eintreten , wohlfühlen und bei Freunden wohnen , die einem in jeder Lage weiterhelfen , Dies hatte ich in meinem fast 60jährigen Leben vorher erst einmal erlebt in Südafrika . ich muss bald wiederkommen . Danke für alles

• 10Paul Van den Brande14-10-2009

Onvergetelijk ! ! ! !

Een onvergetelijke citytrip in Marrakech. We verbleven in Riad Honey, een oase van stilte en rust in de drukte van de Medina. De riad heeft 8 mooi ingerichte kamers die uitkijken op een binnenkoer. Op het prachtige dakterras kan men ontbijten of zich laten verwennen door de overheerlijke Marokkaanse kookkunsten van de uitbaters. Lahcen, Youssef en Imalde zorgen ervoor dat je je onmiddellijk thuis voelt en ze doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De riad ligt op 15 minuten wandelen van het gekende Jemaa El Fna plein. Luchthavenvervoer kan geregeld worden vanuit de riaad en eveneens plannen ze voor jou goed georganiseerde uitstappen naar de Sahara of het nabijgelegen Atlasgebergte. Een echt aanrader voor wie eens iets extra wil.

• 10Paul Van den Brande14-10-2009

Fantastic.....

An unforgettable stay in Marrakech! We stayed in Riad Honey for 5 nights and they were the best we had in years. The Riad has 8 beautifull decorated room and a fantastic roof terras. Breakfast and diner is served on the roof and the Maroc food is delicious. The owners do anything to make your stay so pleasant as possible.

• 10Marije28-06-2009

Absolute aanrader!

Al bij ontvangst voelden mijn zus en ik ons zeer zeer welkom. Dit werd in de week daarna alleen maar sterker. Zowel de eigenares als de bedrijfsleider waren aanwezig, zeer bijzondere mensen. Niet alleen de stad bekeken, we zijn ook de bergen in geweest en hebben mooie gesprekken gevoerd met beide. Kamers zijn prachtig, precies als op de foto's. Er is een heerlijk dakterras waar we ontbeten en s avond verveine-thee dronken. Ontbijt was heerlijk en ruim voldoende, de bedden ietwat hard, maar sliepen erg goed. Als wij nog eens naar Marrakech gaan, denken we niet eens aan een ander hotel meer!

• 10Stefan Schmitz01-06-2009

zeer goede service

alles weerd vor ons (4 persoonen) geregeeld, aankomst, eten in de riad, buiten de riad, excursies, haman, caleche voor een dag, buskkaartje Essaouira, vertrek geen negatieve dingen opgemerkt buitengewoon lieve en aardige mensen (eigenaar, manager, personeel)

Hotel Riad Honey info

Het complex