Hotel Riad Flam

Meer hotelinfo

6 reviews over Hotel Riad Flam

• 10Ingeborg19-12-2012

In één woord geweldig!

De goede centrale locatie, de geweldige service van Abdul en Abdelhai, het overheerlijke eten van Aisha, de grote glimlach van Rachida en het gevoel voor een perfecte inrichting, maar ook haar goede massages en het weldige management van mw Flam is nog maar een klein gedeelte van de perfectie van deze Riad. Fantastisch personeel dat je van begin tot eind in de watten legt en ervoor zorgt dat je je helemaal thuis voelt. Een absolute aanrader.

• 10Esmiranda13-04-2011

Top!!

Een geweldige plek om tot rust te komen in het chaotische Marrakech

• 10Isabel DM06-10-2010

Subliem

4 dagen verbleven in Riad Flam. Vanaf het moment je de Riad binnenkomt voel je je welkom. Hier kan je alles vragen/wensen en het zal voor je geregeld worden met een glimlach! Mss Flam is een fantastische gastvrouw en samen met Steve en Emmelie doet zij er alles aan om alle gasten een fijne vakantie te bezorgen. Alles is zeer proper, het eten heel lekker. Het dakterras met jacuzzi is super om te bekomen van een drukke dag. Centrale ligging om Marrakech te bezoeken. Een aanrader voor mensen die houden van een gemoedelijke, familiaire sfeer maar toch de nodige privacy wensen. Wij hebben in de suite verbleven en dit was super maar de andere kamers zien er ook subliem uit!!!

• 10Heidi en Stefan24-01-2010

Een aanrader Marokaanse sfeer in westerse luxe

De RIAD FLAM, is gelegen in de Medina, 2 minuten en je zit in de wereld waar van alles gebeurt. Prachtige architectuur, met een persoonlijke aankleding. Kortom een luxe en gastvriendelijke Riad. Alles is aanwezig om te ontspannen, volledig wellness programma. Mooie kamers die door de eigenaresse zelf ontworpen zijn. Stijlvol, warm, marokaans uitgevoerd maar met alle westerse luxe. Zoon en dochter spreken Engels. Ze halen je vanaf het vliegveld en behandelen je als een welkome gast. Een heerlijke plek om tot rust te komen na een dag in de drukke Medina. Absolute aanrader.

• 10Diana en John03-03-2009

Fantastische Riad met optimale luxe en service!

In februari 2009 zijn we bij Riad Flam geweest nadat we al enkele Riads meer hadden bezocht. Riad Flam springt er met een 10 bovenuit! Alles is top. De kamers/suite zijn bijzonder mooi ingericht en in de hele riad is aandacht voor detail. De Riad heeft een mooi zwembad met jetstream, een jacuzzi op het dakterras en een spa-centrum met hammam. Er worden diverse massage aangeboden en diverse spa-behandelingen. In de bar worden diverse cocktails naar wens gemaakt en de keuken is er voortreffelijk. Het personeel is optimaal servicegericht en zeer vriendelijk. Deze riad behoort tot de luxe categorie met een informele sfeer. Kortom: een echte aanrader!

1 tip over Hotel Riad Flam

• Ingeborg, 19-12-2012

Neem de taxi van het hotel voor de heenweg. 20 euro maar wel erg handig in de chaotische medina. Op de terugweg hebben we een taxi genomen voor 100 dirham.

0 vragen over Hotel Riad Flam

• VerzorgingHalfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages