Tijdelijk €25 aanbetaling

Riad Faiza Spa & Beauty

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Riad Faiza Spa & Beauty voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Riad Faiza Spa & Beauty

• 10Marianne30-05-2016

Fantastisch !

Gelegen midden in de medina, op 7 min lopen van Place El Fna, rustige mooie grote kamers , mooi gedecoreerd, erg behulpzaam en vriendelijk personeel, fantastische keuken, hammam, jacuzzi, sun deck en mini zwembadje. Mogelijkheden voor massage. Best wel een zeer eerlijke prijs voor wat je er allemaal voor in de plaats krijgt. Een aanrader

• 9D klein Gunnewiek25-06-2013

Prachtig, goed verzorgde Riad.

Prachtige Riad. Vriendelijke personeel (spreken alleen nauwelijks Engels), op loopafstand van El fna maar heerlijk rustig in Riad na drukte in Marrakech. Taxiservice vanuit vliegveld (ongeveer €30,- retour) is te regelen via Riad. In medina/oude centrum heerlijke restaurants! Aanrader om te bezichtigen: koranschool ben Youssef / Majorelletuin (tuin van Yves Saint Laurent)

• 9Martine01-07-2012

In één woord.. Geweldig!

Een goede ligging dicht bij de Medina. Op de binnenplaats of het dakterras is het heerlijk rustig. Het personeel was enorm vriendelijk. Ik heb nog niet eerder zulke gastvrije mensen meegemaakt!

• 9Angelique11-05-2012

Heerlijk verblijf!

Aan het eind van onze rondreis zijn we drie nachten in Riad Faiza verbleven. De mooiste en knuste riad van alle waar we zijn geweest en vriendelijke eigenaren. Fijn dakterras en heerlijk (Marrokkaans) ontbijt: Marokkaanse pannenkoekjes, muntthee, fruit, jam, jus. 10 minuutjes lopen van het Jemaa el Fna plein (de eerste keer ff zoeken), maar het straatje uit en je zit meteen al in de drukte. Ook de kamers zijn heel mooi ingericht. Enige minpuntje is dat er geen deur naar de badkamer zit (wat overigens heel normaal is in riads) wat een beetje vreemd is als je met iemand anders reist dan je partner :D

Hotel Riad Faiza Spa & Beauty info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    15 Derb el warda Arset logzail medina, 40000