Kleine hotelsWeer vandaag17°4°
Hotel Riad Douceur Mandarine

We hebben een aantal aanbieders voor Riad Douceur Mandarine voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Riad Douceur Mandarine in het Nederlands

Verassende plek

Martijn
22-1-2011

Bij aankomst door alleen maar smalle steegjes kom je in een trandy klein hotel. Mooie kamers, airco niet altijd optimaal. Door de opzet gehorig maar niet ergerlijk. Zeer gastvrij met een lekker ontbijt op het dakterras. Ligging in de oude stad in een klein steegje waar je zo voorbij loopt, maar wel lekker centraal.

Gereisd met vrienden in september 2010
2008

geweldige riad

gerdie van deursen
11-12-2008

Stephan is een echte gastheer.

De Riad is zeer netjes en mooi ingericht, de ligging is perfect, achter het paleis en nog geen 10 minuutjes lopen naar het plein. Heerlijk geslapen en lekker ontbijt. Als ik dan toch één minpuntje moet benoemen en dat ik eigenlijk niet nodig, dan is dat de matrassen erg stevig liggen.

Gereisd met partner in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Douceur Mandarine in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Douceur Mandarine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.