Hotel Riad Djebel

HotelWeer vandaag34°18°
Hotel Riad Djebel

We hebben een aantal aanbieders voor Riad Djebel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Riad Djebel in het Nederlands

Leuke Riad

Monique
14-3-2012

Intieme sfeer, 5 leuke kamers. Super vriendelijke en behulpzame eigenaar en personeel. Heerlijk ontbijtje op het terras! Op verzoek kun je er 's avonds ook dineren; prima 3 gangen menu voor ca. 15 euro pp.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Djebel in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Djebel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riad Djebel scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.